Avatar billede hermann1 Nybegynder
29. august 2011 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

YouTube går ned under Windows XP og HP Compaq 8510p

Min kone har en HP Compaq 8510p med Windows Xp. Efter en reload (skiftet firma)går YouTube ned.Man kan lige nå at se error koden flakse forbi og så går den ned.
Hvordan eller hvor kan man se error koden?
Har kørt CCleaner og Malware.
Maskinen har tidligere kørt YouTube.
Alt andet kører perfekt.
Hjælp vil blive værdsat.
29. august 2011 - 20:17 #1
Hvad betegner du med "reload " ?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
29. august 2011 - 20:24 #2
"Fruen" fik deres EDB mand i hendes tidligere firma til at formaterer hard disken og geninstallerer Windows Xp,- har licens.
Hvilken kategori og under kategori, skal dette spørgsmål ligge under og hvordan kan jeg ændre det hvis jeg skal placere spørgsmålet det rigtige sted.
29. august 2011 - 20:41 #3
Må så gætte på at der bruges IE (Internet Explorer) ?

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ - Opdatér JAVA + FLASH
Avatar billede hermann1 Nybegynder
29. august 2011 - 20:57 #4
Hun bruger væsentligt Google Chrome og det er der den går ned.
Har prøvet YouTube under Internet Explorer, og der er samme fejl.
Skal jeg opdaterer Java og Flash på både Google Chrome og Internet Exsplorer og hvis hvordan opdaterer jeg Google Chrome?
Avatar billede hermann1 Nybegynder
29. august 2011 - 23:59 #5
Jeg har kørt Dr. Watson og har fået dumpet ud. Den siger at fejlen skyldes ATI2DVAG.  Kontakt forhandler og få nyeste driver.
Jeg kan se på nettet at der er andre der har problemer med ATI2DVAG.
Skal der gøres noget ved DLL?

Please advice.
30. august 2011 - 07:46 #6
Ref #5 PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede micma18_ Nybegynder
30. august 2011 - 10:30 #7
#5
Opdater din grafik driver fra www.ati.com eller producentens hjemmeside.

Men ellers er en opdatering af Flash nok også en god ide. http://get.adobe.com/flashplayer Det er trods alt, kendt som et af de hyppigste problemer, og mest fejl fyldtesoftware.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 17:59 #8
Jeg kontaktede HP og de sendte en driver SP51066 (dateret 18nov2010)
Har lige installeret den.
Som det fremgår har jeg selv løst problemet via Dr. Watson og HP.
Avatar billede hermann1 Nybegynder
04. september 2011 - 18:04 #9
Karise Larry,
Hvordan kan jeg afslutte denne?
Hvordan afslutter jeg andre på den rigtige måde?
Pls. advice
mvh
Jørgen
04. september 2011 - 18:35 #10
Avatar billede hermann1 Nybegynder
05. september 2011 - 18:13 #11
Jeg fandt selv løsningen som beskrevet.