Avatar billede hkprofil Forsker
29. august 2011 - 09:19 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Videoklip vises i stød

Når jeg har loaded mine små videoklip fra kameraet til PC'en vises/høres de i stød - er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det? På forhånd tak.
29. august 2011 - 09:22 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken 'afspiller' ?

Er et sket 'pludseligt' ?
Avatar billede hkprofil Forsker
29. august 2011 - 09:37 #2
Windows 7. Windows Media Player. Nej!
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 10:08 #3
kunne jo godt være noget med dine codecs

der findes indtil flere af dem

http://www.alt-til-windows.dk/?Windows7CodecPack/Multimedie/Programmer/929

Efter du har installeret Windows 7 Codec Pack vil du kunne afspille 99% af alle de musik- og videofiler, der findes på Internettet. Med Windows 7 Codec Pack kan du også encode videoer til formater som DivX, XviD og x264.

kunne det være

hvis det ikke hjælper så afinstaler det inden du prøvet et andet så der ikke går ged i den

m.v.h
Avatar billede DonSkoD Juniormester
29. august 2011 - 11:19 #4
Forsøg evt. med en anden medieafspiller for at fejlsøge.

Tjek VLC Media Player:
http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 08:17 #5
Til treatmenice og DonSkoD. Desværre virkede hjalp ingen af delene :-(
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 08:37 #6
hvor meget ram har du i den maskine

hvis der ikke er nok ram i vil den bruge harddisken som lager og det kunne så være det den gjorde???????????

hvad prøver du selv

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 09:02 #7
Hvor ser jeg hvor meget RAM jeg har?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 09:21 #8
højre klik på computer på skrivebord - egenskaber

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 09:41 #9
TAK - 4,00 GB !
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 10:47 #10
ok så er det ikke årsagen

kunne godt tænke mig du først opdaerer alle dine drivere med slimdrivers

husk slimdrivers ikke den anden
slimdrivers er gratis men du SKAL registreres for at den virker

http://www.driverupdate.net/

så skulle dine drivere være på plads
så opdaterer du dit graffikkort

du kan så hente heimdal agenten og den skal du også lade dig registrere men den er også gratis
den opdaterer bl.a adobe flash og andre ting

https://www.heimdalagent.com/da/home

lad os så se hvad den siger

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 14:12 #11
Hej igen treatmenice. Nu har jeg gjort som anbefalet men desværre har det ikke ændret noget ved mine videoklip :-(
Der var bl.a. 28 opdateringer, men et par af dem ville ikke virke. Bl.a. USB videoenhed som bad om at jeg tilsluttede mit web camera, men da det er indbygget, forstår jeg det ikke, det er heller ikke sikkert det har noget med det at gøre? Det samme skete med USB sammensat enhed, den ville heller ikke opdatere?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 14:33 #12
en usb sammensat enhed plejer man lige at tage fra og sætte til igen så skulle den virke

hvad med resten
det er for at udelukke at det har noget med hardwaren at gøre
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 14:47 #13
Bortset fra de 2 er de andre blevet opdateret succesfuldt. Hvad mener du jeg skal gøre med USB sammensat?
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 15:22 #14
man plejer bare at tage dem ud i et minut eller mindre og sætte i igen

hvad siger heindal agenten - er den opdateret
hvis den heller ikke finder noget er jeg lidt lost

men så kan du jo prøve at convertere videoklippet til et andet format

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

men ved faktisk ikke om det hjælper men den er også gratis

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
08. september 2011 - 17:35 #15
Jeg benyttede dit link, og nu kører klippet som den skal - 1000 TAK for hjælpen. Skal man selv lade Converteren finde formatet den skal konvertere til, eller er det bedre man selv finder formatet?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2011 - 08:24 #16
du åbner bae en kopi for det skal man ALTID

lader programmet pege på den og konverter den til det format du ønsker men du kan gøre det på flere måder

det er et stykke tid jeg har rodet med convertering men sådan set generelt er det ikke svært bare man husker altid en kopi hvis noget skulle gå galt

ok det var så en lidt længere historie end jeg lige troede men såp er din pc jo lidt mere opdateret - det var jo for at udelukke at det var det.

af og til ligger løsninger på youtube og du kan hente de videoer ned med her gratis program

http://atube-catcher.en.uptodown.com/

den kan også konvertere div formater

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2011 - 08:36 #17
hvis du henter atube catcher så husk at ikke installere alt det den også vil altså ændre startside og så videre - det er IKKE nødvendigt for programmets skyld.

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2011 - 08:38 #18
glemte lige

sig nej til driversacnner som den også foreslår

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
09. september 2011 - 08:41 #19
Mange tak for dit engagement, så nu kan jeg virkelig komme videre med mine billeder og video'er TAK (send venl. svar)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2011 - 10:11 #20
ok held og lykke med dine projekter
Avatar billede hkprofil Forsker
14. september 2011 - 13:30 #21
Hej Treatmenice Jeg tillader mig at stille dig endnu et spørgsmål, og vil gerne give mange point for din hjælp. Nu har jeg lavet "en film" i Picasa ud fra en stak billeder, og lagt musik på, men nu kører musikken i stød og billederne bliver utydelige. Jeg har konverteret, til WMV men det hjælper ikke? Har du evt. et forslag?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2011 - 13:57 #22
ikke umidelbart

prøv med atube cather at lave den i format vob mpeg-2 video format

den har i hvert fald mange formater at lege med men om det vil virke ved jeg ikke
Avatar billede hkprofil Forsker
14. september 2011 - 20:35 #23
Jeg tror "any-video-converter" som du anbefalede er ok, jeg tror bare jeg måske gør noget forkert, men jeg må prøve mig frem med den. Hvordan får jeg nu givet dig mine point?
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2011 - 07:26 #24
jeg lagde et svar under #20 som du accepterede så der er gjort rigtigt

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
15. september 2011 - 07:36 #25
OK TAK