Avatar billede RaHaJu Nybegynder
28. august 2011 - 22:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Streame fra WD

Jeg har en netværksharddisk som denne Western Digital MyBook (link: http://www.techspot.com/news/35213-western-digital-intros-4tb-nas-for-home-users.html), og havde plan om at vi ville lægge nogle af vores DVD-film ind på denne for derefter at (via USB) at kunne afspille på vores TV (Sony KDL 46 HX 800 AEP).

Men når vi sætter netværksharddisken til fjernsynet registrerer den slet ikke der er kommet noget i - modsat når vi sætter en almindelig USB-pen i; den registrerer den med det samme og foreslår at afspille de medier der er derpå.
Så - Kan man sætte WD'en op på en måde så den fungerer ligesom USB-pennen (bare med en del mere hukommelse), sådan at TV'et viser hvad der er på WD'en og man kan vælge hvad den skal afspille?

(Ja, det allersmarteste ville naturligvis være at WD'en bare stod koblet på netværket og man så bare kunne streame trådløst men det virker heller ikke :-( )

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. august 2011 - 22:24 #1
Måske fordi USB på TV kun genkender FAT og ikke NTFS?
Avatar billede RaHaJu Nybegynder
28. august 2011 - 22:27 #2
Burde jeg så ikke kunne formatere min netværksharddisk om til FAT?
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. august 2011 - 22:34 #3
Du kunne jo prøve men hvis der er noget på den bør du nok først gemme et andet sted.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. august 2011 - 16:16 #4
Og du skal lige være opmærksom på at i fat må dine filer ikke være større end 4 Gb som er max for filsystemet.
Avatar billede RaHaJu Nybegynder
30. august 2011 - 08:28 #5
Øv det virkede ikke :(
Avatar billede RaHaJu Nybegynder
11. maj 2012 - 01:07 #6
Ingen svar der er brugbare - sorry :(