Avatar billede hijklm Juniormester
28. august 2011 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Touchpad kan ikke scrolle

Jeg har en Sony Vaio-bærbar (FW41M) som er født med Vista. Det blev jeg dog træt af og udskiftede til Win7 istedet.
Alt virker fint, på nær én irriterende ting: min touchpad kan ikke scrolle længere.

Der er ikke nogle vaio-drivere til dette på deres side, så har istedet fundet Synaptics egen.
Men den registrerer blot touchpadden som en mus og kan derfor kun definere hvad de to knapper skal gøre - ikke vælge scroll på touchpad.

HJÆLP!!
Avatar billede infested Nybegynder
28. august 2011 - 19:50 #1
køb en mus? scroll funktionen på et touchpad har aldrig være pålidelig, en lille trådløs mus til en 100 ville klare jobbet
Avatar billede hijklm Juniormester
28. august 2011 - 20:34 #2
Se, dén løsning kunne jeg selv komme på, men er ude efter en måde at få den til at virke på.
Avatar billede hijklm Juniormester
17. oktober 2011 - 14:27 #3
Fandt driverne via Sonys hjemmeside.