Avatar billede luggi123 Nybegynder
27. august 2011 - 12:04 Der er 5 kommentarer

Har mega mange problemmer med min bærbar acer aspire 3503WLMI

Hey alle på eksperten har to store problemmer på min bærbar den første er at

hver gang jeg starter den op siger den:

anbmServ.exe programfejl
Undtagelsen Unknown Software excepton (0xc000001e)Opstod i programmet på adresse 0x005413f5

Klik ok for at afslutte programmet
Klik på annuller for at udføre fejlfinding

Og så tænker jeg jo ikke en skid over det s"jeg trykker på log in

Og så står der:

Denne kopi af windows skal aktiveres hos microsoft før du kan fortsætte. Du kan ikke logge på før du har aktiveret windows Vil du aktivere windows nu?

Så trykker jeg ja men så går der hundrede år før den kommer med noget og kan slet ikke aktivere windows kan i hjælpe???
Avatar billede noob2003 Nybegynder
27. august 2011 - 12:09 #1
Avatar billede luggi123 Nybegynder
27. august 2011 - 12:15 #2
Ja det var til det ene men kan stadigvæk ikke komme ind på min computer på grundf af det der aktivering
27. august 2011 - 12:17 #3
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede luggi123 Nybegynder
27. august 2011 - 12:18 #4
Det er windows XP
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
27. august 2011 - 14:06 #5
Prøv at geninstallere windows (hvis du har cd'en)