Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. august 2011 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ServicePack3 på Vista Businees

Hej, jeg vil høre da, jeg ikke kan finde det svar nogle steder på google.

Om man SKAL have ServicePack3 installeret på det styresystem.?

Nemlig Windows Vista Businees.??
26. august 2011 - 14:52 #1
Der er i skrivende stund ikke noget der hedder SERVICEPACK3 til Vista famillien !!!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. august 2011 - 14:59 #2
Tak for det. Jeg tænkte nu da, du var så flink at poste det link til ServicePack3 på min 2. tråd som jeg snart er færdig med.

Tænkte jeg at, det kunne måske være der også skal være ServicePack3 på vista for så kunne jeg ligeså godt installere dette på min egen bærbar med, det same nu når jeg havde installations ikonet fra dig.

Tak for hjælpen ;-)
26. august 2011 - 15:04 #3
Det er kun - i skrivende stund den gamle XP der har ServicePack3 ...

Du bør ikke blande de ting sammen...

---

Så tør jeg slet ikke nævne noget om M$ Office ServicePack(s) ...
(Hvis du har det instaleret...)