Avatar billede foo85 Novice
25. august 2011 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Timestyring

Hej eksperter

På mit arbejde sidder vi i et lille team på 6 faste, og 3 afløsere. Altså et samlet team på 9 personer.

Vi sidder i et callcenter, hvor vi har faste vagter hver uge. Disse vagter kan vi "sælge" til hinanden, hvis man er forhindret i selv at komme. Vores vagter gentager sig selv i en 14 dages cyklus.

Jeg søger et program der kan håndtere denne time planlægning. Aller helst et online program der kan lægges under et domæne, med login osv.

Systemet skal kunne håndtere to typer af vagter, en "solgt" vagt, og en vagt "til salg". Ydermere er det ønskeligt at systemet kan optælle timer for hver person i systemet.

Er der nogen der kender et system der opfylder disse krav, eller blot nogen af dem?

En søgestrategi til google ville også være dejligt, da jeg har opbrugt mine idéer uden held.
Avatar billede bazzoooo Nybegynder
25. august 2011 - 21:06 #1
Jeg følger lige med her
Avatar billede TimeSheetReporter Nybegynder
31. august 2011 - 13:20 #2
Hvis du leder efter en løsning der kan integreres med Outlook, kan vores løsning være en mulighed.
Her kan du de ting du nævner og rapportere tiden direkte via din Outlook kalender.
Du kan læse om det på http://www.timesheetreporter.com/dk

Mvh.
Thomas
TimeSheet Reporter
www.TimeSheetReporter.com/dk
Avatar billede foo85 Novice
31. august 2011 - 13:30 #3
Ville denne kunne styres centralt, således at vores leder kan oprette de forskellige vagter?

Et ønske er at der kan oprettes en vagt eks. hver mandag som X tager, og en anden vagt som Y tager. X og Y skal så selv kunne melde tilbage til planlæggeren at de har været på arbejde i denne periode.

Jeg kan heller ikke se om det er muligt for X at sætte en vagt til salg, således at den stadig findes, men uden en medarbejder tilknyttet.
Avatar billede TimeSheetReporter Nybegynder
31. august 2011 - 13:52 #4
Nu hvor jeg læser dine krav nærmere, kan jeg se at det er mere et vagtsystem end et tidsregistreringssystem du er ude efter.
Du kan godt sætte aftaler i folks kalendre via TimeSheet Reporters administrationsmodul, og så kan dine medarbejdere selv rette dem til, etc.
Du kan evt. se nogle videoer af systemet i brug på http://www.timesheetreporter.com/dk/video/

Hvis det er noget der er interessant for dig, kan du bare kontakte os direkte via hjemmesiden.

Tak for det.

Mvh.
Thomas
Avatar billede foo85 Novice
19. marts 2013 - 14:28 #5
Lukkes
Avatar billede sho Praktikant
10. marts 2022 - 09:26 #6
Hej jeg ved godt denne tråd er ret gammel, men måske andre kan bruge en gratis og god løsning.

Hvis du har office365 integreret i din virksomhed kan du via deres "vagt" )eller "shift" på engelsk) styre vagtplaner. I deres system er det både muligt at oprette "åbne" vagter, som folk kan byde ind på, og det er også muligt at anmode om at bytte vagter. Helt gratis for office365 brugere.

Mvh
Sylvester
AD Client A/S
https://ad-client.com