Avatar billede ms20 Nybegynder
24. august 2011 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Usb netværk går ned periodisk

Jeg har "Linksys WUSB100".
Mit problem er at den taber forbindelsen. Dette opleves flere gange dagligt, periodisk.
Min teleudbyder siger at min router ikke har mistet forbindelsen i mange dage.
Desuden kan signalstyrke halvere i nogle sekunder for derefter at være fuld igen.

Har I nogle idéer? RMA?

Tak :-)
24. august 2011 - 17:15 #1
Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

www.linksysbycisco.com/UK/en/support/WUSB100 - du har vel driversoftware derfra ?

Du kan jo skifte trådløs KANAL på Routeren!
Der kan være andre trådløse elementer i nærheden, som kan forstyrre - er set før ...
Avatar billede ms20 Nybegynder
24. august 2011 - 17:22 #2
Sorry.
Jeg bruger Win7.
Har desuden den seneste driver på usbsticken...

Jeg prøver at skifte kanal, vender tilbage snarest...
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. august 2011 - 15:29 #3
Efter to kanelskift kan jeg oplyse at det stadig er meget ustabilt.

På "status" kan jeg se at forbindelsen går fra "54.0Mbps" til mistet eller 1.0Mbps eller 18.0Mbps når det sker.
Avatar billede ms20 Nybegynder
14. september 2011 - 09:33 #4
@karise_larry: Jeg har valgt at sende den til RMA. Det har så vist sig at den var defekt! De har ikke kunne lave den.... Helt anden købr :-)

Hvis du ønsker halvpoint (15) skriver du bare, som en tak for forsøget...
14. september 2011 - 10:01 #5
Ping...