Avatar billede NicklasHL Nybegynder
24. august 2011 - 16:00 Der er 6 kommentarer

Klaver Program?

Hej :)
Jeg søger et program til computer hvor jeg kan indtaste de akkorder og noder, og den så læser det og spiller det, findes der sådan et program? :)
Avatar billede falster Ekspert
24. august 2011 - 16:06 #1
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 16:40 #2
ja det gør der

det er nok det bedste der indtil nu findes

band in a box hedder det

forøvrigt bruger man kommentar indtil man bliver bedt om at lægge et svar

http://www.pgmusic.com/

jeg har lavet indtil flere cd med egen music på med violiner og trommer men der er også færdige temaer

a whites shade of pale (bachs klaverkoncert)

c-em-am-f-em-dm-c-g-f-em-dm og så videre og så lægger den violiner og alt svineriet på for dig

m.v.h
Avatar billede NicklasHL Nybegynder
24. august 2011 - 16:53 #3
Og for lige at være lidt krævende :)
@Falster:
Hvordan kan man få det til at lyde som et klaver? Der er nogle underlige lyde som standard...

@treatmenice:
Er der en gratis udgave? For det er bare en enkelt sang jeg vil lave og det er ikke ligefrem fordi jeg har røven fyldt med penge :)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 17:22 #4
nej band in a box er et købe program hvilket du ikke nævnte noget om det ikke måtte være

"Jeg søger et program til computer hvor jeg kan indtaste de akkorder og noder, og den så læser det og spiller det, findes der sådan et program"

m.v.h
Avatar billede NicklasHL Nybegynder
24. august 2011 - 17:42 #5
Jeg undskylder mange gange :)
Er der nogen derude der kender et godt gratis program? eller ved hvordan jeg får anvil studio til at lyde som et klaver? :)
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2011 - 19:35 #6
der ligger en freeware version her 9.0
men man skal lave adgangskode og så videre så har ikke mulighed for ar prøve den

m.v.h