Avatar billede PabloH Praktikant
22. august 2011 - 20:49 Der er 2 kommentarer

Et par spørgsmål

Hej alle

Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe med, da jeg ikke er det store computer-geni.

Tidligere idag henne på skolen sad jeg og skrev noter på min HP Pavilion DV6000, pludselig gik den ud og den kunne derfra ikke tændes igen. Nogen der har en idé om hvad det kan skyldes? Grafikkort, motherboard, bundkort??

Jeg har nu overvejet at købe en ny computer, da denne efterhånden også er ved at blive lidt gammel. Jeg har ligget lidt på en Asus A53SV-SX419V. Er der nogen som har erfaringer med den bærbar, eller Asus generelt? Er den anvendelig til studie, og noget spil/film?

Og så sidste spørgsmål, er det muligt at få overført mine data fra min HP til f. eks Asus hvis jeg vælger at investere i den? Jeg har nemlig nogen rigtige vigtige noter/opgaver, som jeg helst ikke skal miste :(

Håber virkelig nogen kan hjælpe på mine spørgsmål, tak på forhånd.

Pablo H
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 21:42 #1
Avatar billede pstidsen Novice
22. august 2011 - 22:15 #2
husk lige at lukke den her..