Avatar billede naquer Nybegynder
21. august 2011 - 15:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Test af hjemmeside hastighed

Hej,

jeg har et problem med at min hjemmeside til tider er ualmindelig langsom. Da jeg har sat kode på min hjemmeside og ved at jeg er den eneste der benytter den, kan jeg ikke forstå at performance er så udsvingende.

Kender i et program der kan teste hastigheden på hjemmesiden og analysere den, så man kan se hvor flaskehalserne opstår?

Min hjemmeside er i øvrigt hostet på one.com og er bygget i html/php/mysql

På forhånd tak
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
21. august 2011 - 15:46 #1
Jeg har en nem løsning. (som ikke skal downloades)

http://websiteoptimization.com/services/analyze/

Det er en meget brugbar hjemmeside
Avatar billede naquer Nybegynder
21. august 2011 - 16:28 #2
Fornemt. Lige hvad jeg var på udkig efter.

Har en fornemmelse af at problemet muligvis også skyldes one.com - Kan det passe at denne host er forholdsvis langsom?
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
21. august 2011 - 17:08 #3
Dejligt at høre ;-D

Og ja. Jeg har hørt noget med at one.com er langsomt.

Men jeg kan helt klart anbefale megahost.dk.

Hvis du skifter til megahost, flytter de alt for dig. Det er lige så let som at skifte mobil selskab.

Deres tilbud hedder full service: Læs mere her: http://www.megahost.dk/fullservice.php

De tilbyder enda et webhotel for 9 kr. pr. måned.

Så dem kan jeg helt klart anbefale! :-D
Avatar billede NielsErikP Mester
21. august 2011 - 17:32 #4
Hej...

Du kan da også skifte til ML-Hosting  :

http://www.mlhosting.dk/
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
21. august 2011 - 19:38 #5
De er da godt nok billige! ;-D
Avatar billede NielsErikP Mester
21. august 2011 - 21:02 #6
Hej...
Ja.. Det syntes jeg også de var da jeg skulle finde en web-hoster.
Efter jeg gik i luften med hvad der skulle forestille en hjemmeside d. 21 juni i år, syntes der ikke at have været nogle problemer med dem indtil videre.
Så ML-Hosting anbefaler ham her!!!