Avatar billede ridder Nybegynder
20. august 2011 - 20:17 Der er 5 kommentarer

Overblik omkring restordre i C5

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man får det fulde og hurtige overblik over restordre i C5 (vi anvender 2010 versionen)
Avatar billede jjam Juniormester
21. august 2011 - 14:47 #1
Prøv at se efter en rapport der hedder noget i retning af ordre linier"
Avatar billede ridder Nybegynder
21. august 2011 - 16:04 #2
Tak for svaret, men jeg synes det er møg irriterende at man altid skal lave rapporter for at få informationer ud, hvorfor kan man ikke bare få et skærmbillede?
Avatar billede jjam Juniormester
21. august 2011 - 17:08 #3
Du kan altid udskrive til skærm, eller få en proggra,mør til at lave det som du ønskker.
Avatar billede adnb Juniormester
24. august 2011 - 14:01 #4
Hej ridder.
Jeg har engang for lang tid siden lavet en form til visning af restordre, men der var en del forudsætninger tage med i filtreringen.
Hvad er din defination på en restordre og vil du være interesseret i at få en sådan lavet?
skriv evt. til mig på ab@erpg.dk
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
26. august 2011 - 13:30 #5
Hej

Hvis du vil have lavet et simpelt oversigts billede med ordrelinjer der ikke er leveret fuldt ud, så skulle det ikke være det store problem at kode sig ud af :)

alternativt, så kunne du lave en ordre gruppe der hed Rest Ordre og så manuelt sætte ordren i den når du ved det er en rest ordre.
Så kan du trykke SHIFT + F4 og afgrænse på gruppen, så viser ordre modulet kun dem fra gruppen Rest Ordre indtil du forlader det og åbner det igen :)

Håber det kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen
www.globacon.dk