Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
17. august 2011 - 15:54 Der er 7 kommentarer

Mobilt bredbånd ----> WIFI opkobling fra anden enhed

Hej Eksperter

Jeg har mobil-bredbånd fra TDC.
Jeg ønsker at komme på nettet med min iPad (som kun kan via WIFI). Er der en måde hvorpå jeg kan sætte min pc op som en slags router eller noget andet??

Bruger Windows 7

Venligst Martin
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2011 - 16:16 #1
Ja, du kan købe en 3g-router.
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2011 - 16:19 #2
http://www.kelkoo.dk/ssc-100384223-3g-router.html

Har ikke lige kigget siden igennem om alle er 3g routere.
Avatar billede jokkejensen Novice
17. august 2011 - 16:20 #3
bare brug deling af internet forbindelse, så skal du ikke ud og købe udstyr.

udførlig guide:
http://maketecheasier.com/share-3g-wireless-connection-in-windows-7/2010/01/06
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. august 2011 - 16:27 #4
#3
Smart, vidste ikke at der var indbygget hotspot i windows. Gælder det alle win versioner?
Avatar billede pstidsen Novice
17. august 2011 - 18:26 #5
og hvis man ikke gider bøvle rundt i kringlede Windows netindstillinger, så er der også connectifyme, som bare spiller!!! http://www.tjek-mobilbredbaand.dk/10464/Connectify.me%20MiFi/WiFi
Avatar billede jokkejensen Novice
18. august 2011 - 14:56 #6
@Michael, nej jeg TROR kun det er xp pro, og w7 udover starter, måske heller ikke home.
Avatar billede rockbottom_dk Nybegynder
18. august 2011 - 21:40 #7
deling virkede ikke. så det blev en 3G-router.

michael_stim skriv et svar hvis du vil have point