Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
17. august 2011 - 11:10 Der er 1 kommentar

hjælp til joomla galleri

Jeg er ny med joomla, og har allerede lavet rav i den en gang, så nu vil jeg være sikker på jeg ikke ødelægger noget den her gang :)..

Jeg skal have installeret et billedgalleri på min side, jeg bruger 1.7, er der nogen som kan anbefale et galleri?, sys ikke jeg kan finde nogle med en ordentlig guide til hvordan jeg sætter det op på min side..

Mon ikke der er nogen som har erfaring med det :).

et andet problem er at jeg foreksempel ikke kan¨åbne min side på min iphone, fordi den siger der er for mange omdirigeringer på siden? hvad vil det sige, og hvordan undgår jeg det?

Håber nogen kan hjælpe :)..

Mange hilsen Line
Avatar billede Linedaugaard Nybegynder
17. august 2011 - 22:14 #1
det drejer sig forresten om www.crossfitesbjerg.dk

det er nu slet ikke muligt at komme ind på den, vil tro det er pga. de omdirigeringer. ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre..

hjælp en pige i nød hehe :D