Avatar billede B-L Nybegynder
16. august 2011 - 21:43 Der er 1 kommentar

Langsom streaming

Hej. Håber I kan give mig et fingerpeg om hvad der kan være galt her.
De sidste par dage er video og musik streaming pludselig blevet enormt langsom, det er egentlig nogenlunde ok når den først kommer i gang men jeg skal vente meget længere end jeg plejer før en video overhovedet starter. Det er Youtube men også alle andre sider hvor jer ser film og serier og jeg er ved at blive sindssyg af at vente så længe på hvert enkel klip skal starte når det aldrig før har været sådan.
Selvom min flash osv var fuldt opdateret prøvede jeg alligevel at gendanne til et tidspunkt før dette startede men det hjalp ikke.
Har prøvet både i Firefox og Ie og det er det samme.
Min computer er i øvrigt lige så hurtig som den plejer og der er heller ikke noget at mærke på hastighed eller andet når jeg bare browser.
Så nu aner jeg ikke hvad jeg ellers skal prøve....
Avatar billede B-L Nybegynder
04. september 2011 - 23:04 #1
Dejligt med hjælp :)