Avatar billede perfand Juniormester
16. august 2011 - 19:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

højrekliksmenu

Jeg har installeret et eller andet gratis-program, som uden videre har foretaget visse ændringer. Bl.a. i højrekliksmenu, når jeg i Firefox markerer et ord har jeg tidligere haft muligheden for at søge med Google, som nu er det erstattet med Foxtab

w7

mvh per
16. august 2011 - 19:22 #1
Nåååå - det er Firefox der er tale om *S* ?

Systemgendannelse til FØR dette et eller andet gratis-program !
Avatar billede perfand Juniormester
16. august 2011 - 19:28 #2
OK, jeg skulle måske nok have skrevet at jeg godt kendte denne løsning. Ulempen er jo, at alle mulige andre programmer bliver ændret samtidig.
16. august 2011 - 19:40 #3
... nu kender jeg ikke liiiige FireFox så meget, men kig under Funktioner/AddOn's ???
Avatar billede perfand Juniormester
16. august 2011 - 19:47 #4
?
Der ikke noget der hedder det, og det er ikke en addon, men en indbygget funktion
16. august 2011 - 19:52 #5
(Vil lade en FireFox M/K guide... Det ER der et sted ...)
Avatar billede perfand Juniormester
16. august 2011 - 20:06 #6
Det lykkedes mig selv at finde det:
C:\Brugere\%brugernavn%\AppData\Mozilla\Firefox\Profiles

Her var der 3 indsatte profiler, som jeg fjernede