Avatar billede knb Nybegynder
16. august 2011 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

video redigering og brænd

Hej igen,

Jeg prøver lige igen:

jeg har oprettet videofilm på ca 2 timer fra sony kamera i windows live moovi maker (vista).
Fik den brændt (HD) på god dvd - men den var en smule langsom, eller hakkede en smule i hastigheden på tv.

Jeg prøvede at downloade nero trial version - og i den forbindelse kommet til at slette nogle filer/programmer.

Efter dette vises vidoklippene i moovie maker ikke som før, da der er sorte "bjælker" i siderne, og videoen er blevet mindre, selvom formatet er konvereteret fra m2ts til wmv.

Mangler jeg codec? ... og har stadig ikke svar på hvorfor den er spilles langsomt?

afventer....
16. august 2011 - 16:17 #1
Velkommen til E. ...

Mht Codex ->
K-Lite Codec Pack Version 6.4.0 Mega.
www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm
16. august 2011 - 17:02 #2
(Denne er vist 'fortsat' fra www.eksperten.dk/spm/944692#reply_7824117 ?)
Avatar billede knb Nybegynder
16. august 2011 - 18:45 #3
undskyld, jeg rykkede lidt om på det.
Når jeg går ind på linket, så vises 7.6 pakke og ikke den du nævner 6.4.0 mega.
SKal jeg bare downloade 7.6 eller lede efter 6.4?
Avatar billede knb Nybegynder
16. august 2011 - 18:55 #4
der er flere at vælge mellem - men er alle 7.6, hvor man kan vælge mellem basic, standard eller fuld.
Og jeg er ret "grøn" i det - hvorfor jeg er lidt forsigtig.
(Har dog prøvet at downloade microsofts codec,som ikke hjalp)
Avatar billede knb Nybegynder
18. august 2011 - 12:27 #5
Har downloadede 7,6 fuld pakke, men problemet er der stadig:-(
Når jeg nu vil gemme noget i moovi maker live, så siger den at filmen ikke kan gemmes pga manglende eller ubrugte filer. (selvom de eksisterende klip kan vises og afspilles)?
Avatar billede knb Nybegynder
04. september 2011 - 00:16 #6
jeg lukker denne her :-(