Avatar billede ladze55 Nybegynder
13. august 2011 - 21:59 Der er 7 kommentarer

Europa kort til gps: Mio r503t

Hej.
Jeg købte en gps i USA - Mio R503T, da det var billigere end at leje en. Nu er jeg imidlertid kommet hjem og vil gerne sælge den til min far, men så skal jeg selvf. have installeret europakort på den. Jeg spurgte selvfølgelig, om det kunne lade sig gøre i butikken derovre og der var svaret ja.

Jeg opretter dette spørgsmål, fordi jeg ikke kan finde præcis den model jeg købte, inde på deres hjemmeside (http://eu.mio.com/en_gb/map-updates.htm).

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Lasse Løber
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2011 - 22:06 #1
Avatar billede ladze55 Nybegynder
14. august 2011 - 07:34 #2
Ja netop, men kan du finde der hvor man kan købe europakort til lige præcis denne model?
Avatar billede ladze55 Nybegynder
14. august 2011 - 07:36 #3
jeg kan nemlig ikke finde dem på deres lister på hjemmesiden.. fx:  http://eu.mio.com/shop/index.php?cPath=81
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2011 - 07:45 #4
Den findes ikke på eu siden, har du registreret den på us siden?

Ved ikke om det hjælper, ellers prøv at skrive til dem: http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx?menuid=100101
Avatar billede ladze55 Nybegynder
14. august 2011 - 10:01 #5
Modellen var der ikke engang da jeg skulle registrere, så registrerede den som en Moov 500 - håbløst at de ikke er up to date... Vil gerne have løst det, her mens jeg er hjemme ved mine forældre.. Ved du om der er nogle butikker der forhandler Mio?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. august 2011 - 10:09 #6
Nej, det ved jeg ike......

Var det på eu siden du registrerede?
Tror du skal registrere på us siden......
Avatar billede ladze55 Nybegynder
14. august 2011 - 11:16 #7
Ok.
Kan ikke huske det, men det var det nok, for nu har jeg fundet den rigtige model på us siden. Til gengæld melder den fejl/går i stå når jeg prøver at slette og ændre det til r503t :S