Avatar billede emptry Nybegynder
11. august 2011 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger 1 eller flere programmør til stort projekt

Jeg har gang i et stort projekt, og det kan blive stort, jeg har endnu ikke hørt nogen sige det ikke kan blive stort med de rette folk og den rette lyst til at gøre det stort.

Allerede tæller teamet 6-7 personer, der i blandt programmør, designer og sådan.

Men jeg står og mangler en eller flere programmør, helst en som kan kode i php, js, java..

Alle i projektet er lønnet ved at blive spist af med en del af års overskuddet, og selvfølgelig deres ry, til den dag projektet er kendt i hele Europa. Så jeg håber på at jeg kan spise dig af med det samme.

Års overskuddet kommer jo alt efter hvor godt projektet bliver, og jo mere arbejde vi ligger i det, jo bedre bliver det også.

Jeg håber det har fanget din interesse. Skulle det have sket kan du kontakte mig pr mail: mj@klikpost.dk

Townmeet forkortes til TM i hele beskrivelsen.

TM er et nyt online site, der skal fortælle dig hvad der sker i din by. Det fungerer på den måde at man logger ind på sitet via en af de mange kontoer man har på andre sider somtwitter, google, facebook m.v. efter login tjekker systemet om du er privat bruger eller erhvers bruger. For at blive erhvers bruger skal man godkendes af en administrator på siden. Før godkendelsen kan ske skal man kunne fremvise at man arbejder for den pågældende virksomhed.

Efterfølgende kan du som virksomhed eller privat oprette begivenheder i din by. Lad os antage at "Mark's diskotek" holder koncert i weekenden hvor L.O.C. kommer og spiller, så kan jeg oprette begivenheden på siden hvorefter alle som besøger siden vil kunne finde frem til eventet.

Da private også har mulighed for at oprette begivenheder vil der kommer mange useriøse begivenheder, derfor er det vigtigt at søge funktionen på siden er så brugervenlig og nem at bruge, men alligevel super avanceret sådan at man kan få sorteret de useriøse fra. Det kan være noget med at man kan vælge alle private fra i sin søgning, eller kun se dem fra erhver.

Når man besøger siden skal den automatisk gå ind på din by. Så hvis jeg nu bor i 7700 , jamen så viser den alle events fra 7700, via en søgebar i toppen, skal det være muligt at gå til andre byer for at se hvad der sker der.

Alle byer skal have tilknyttet en chat, og i denne chat skal det være muligt at kunne skelne mellem gæster og dem som kommer fra byen, det vil gøre sitet til et socialt site hvor det er muligt at finde ny bekendtskaber.

Der er ikke tale om en go gammeldags chat, men en moderne og fremadrettet chat (Selve idén har jeg udtænkt men har ikke lyst til at  forklare den her)

Allerede nu har jeg skabt et så stort ry omkring siden at den vil blive banket op på omkring 800-1000 bruger hver dag. Da jeg ligger inde med et par Es´er i mit ærme :)
Avatar billede tiger_dk Mester
11. august 2011 - 19:17 #1
flyt hellere spørgsmålet over i denne kategori http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/ der tror jeg, at du vil få mere respons !
Avatar billede emptry Nybegynder
11. august 2011 - 19:26 #2
Hvordan lukker jeg dennne ?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. august 2011 - 19:27 #3
det har du lige gjort, ved at accepteret dig eget svar !