Avatar billede Johnny1eye Nybegynder
11. august 2011 - 13:41 Der er 9 kommentarer

Google crome

Jeg har brug for lidt hælp til Google crome. Når jeg højreklikker på et element og trykker på åbn i nyt vindue, åbner det i et lille bitte vindue. Dette kan jeg jo så gøre større, men næste gang jeg gør det samme, åbner det igen i et lille vindue. Kan jeg ikke gøre noget så den åbner i et større vindue?
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede The_Buzz Novice
11. august 2011 - 13:45 #1
Prøv at holde CTRL nede og klikke på linket?

Evt lukke vinduerne så det er det sidste - store vindue du lukker sidst hvor browseren er maksimeret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2011 - 13:53 #2
Du kan evt. gøre det næstbedste: trække vinduet helt ud i top og bund.
Er ganske vist ikke maksimeret som sådan, men det kommer til at fylde hele skærmen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2011 - 13:57 #3
Evt. egenskaber for genvejen, og her prøve mellem Normalt vindue, minimeret eller maksimeret og se om det har en effekt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. august 2011 - 14:13 #4
Avatar billede jokkejensen Novice
11. august 2011 - 15:11 #5
Åbner vinduet ikke i sidste kendte størrelse hvor det blev lukket korret ? altså åben det lille vundue, træk det stort, og afslut på "krydset i hjørnet"...

Syntes også jeg har oplevet med IE og andre browsere.
Avatar billede Johnny1eye Nybegynder
11. august 2011 - 15:32 #6
The_Buzz. Dit sidste tip virker for mig. Tah for hjælpen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2011 - 15:49 #7
#5
Han skriver det ikke åbner maksimeret.
Dit trick er det samme jeg har skrevet i #2 :)
Avatar billede The_Buzz Novice
12. august 2011 - 08:15 #8
Svar til at dele points med john_stigers :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 11:09 #9
Giv dem til the_buzz :)