Avatar billede AmandaR Nybegynder
10. august 2011 - 15:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Finde en trøje?

Hej alle sammen! :-)

PÅ FORHÅND: Måske er Eksperten ikke lige det bedste sted at spørge, men nok det nemmeste for mig lige i øjeblikket. Til dem, der tænker "DET HØRER SLET IKKE TIL PÅ EKSPERTEN, DIN LILLE TEENAGEUNGE!!! SLET OMGÅENDE DIT SPØRGSMÅL!!!! Dræber-smiley.", så undskylder jeg stort! Jeg har ikke lyst til at få en masse grimme, ondskabsfulde eller lede kommentarer, så derfor har jeg lagt mit spørgsmål i kategorien "Diverse - fri debat"...

DET, JEG LEDER EFTER: Jeg var i Holland i sommerferien, og jeg så en pige med en virkelig pæn hm... trøje(??) på! Det lignede egentligt en ganske normal, sort hættetrøje (med lynlås!!) af bomuld, men den var foret med fåreuld eller noget andet uld. :-) Jeg har set lignende trøjer til mænd, men aldrig til kvinder/piger.

SPØRGSMÅL: Jeg tænkte på, om der var nogle, der ved, hvor jeg kan købe sådan en trøje(både internet og butik)?

Det ville bare være kanon at have sådan en til efteråret! :-)

Tusind tak på forhånd! Og jeg undskylder igen til dem, der er blevet fornærmeret eller noget over mit spørgsmål :-)

Jeg håber, I har haft en god sommerferie!!! :-)

- Amanda :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2011 - 15:51 #1
ehhh det her er et IT forum. hvad med at spørger på et tøj forum, folk her inde er lige glad med tøj bare de har nok ram og det nyeste grafikkort:)
Avatar billede jokkejensen Novice
10. august 2011 - 15:53 #2
eller google "foret hættetrøje", og har du ikke noget imod at handle i udlandet, så prøv "lined hoodie" muligvis "lined hooedie +(girls|woman|women|girl)"

vh
Avatar billede AmandaR Nybegynder
10. august 2011 - 16:30 #4
thundercat: Tak, for svaret. Du er lige præcis sådan en type, folk bare får en nederen dag over. Jeg starter med at skrive undskyld til lige præcis "dig-typen"... Men lige meget. Som jeg skrev, var det nemmeste for mig at spørge herinde. "Folk her inde er lige glad med tøj", okay. Så det er lige så nemt at finde et fornemt job med super løn, fem ugers ferie, egen firmabil og eget konkor, hvis man kommer ind og ligner en, der har syet sit tøj ud af resterne på en tøjfabrik i forhold til at komme til jobsamtale i et jakkesæt eller et par cowboybukser uden huller? Jeg tror folk herinde på Eksperten går lige så meget op i tøj som så mange andre! Og hvis du gad bruge 3 sekunder på overskriften, som er "Finde en trøje?", så ville du vide, at mit spørgsmål er om tøj og ikke et grafikkort! Men det magter du vel ikke, for du vel kun ude efter pointene? Lige meget. :-)

jokkejensen: Tusind, tusind, tusind tak! :-) - Jeg har intet imod at handle på internettet, så det er helt perfekt! :-) Tusind tak. Hvis du lige lægger et svar, så kan du bare få pointene.. :-)

Hilsen Amanda :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
10. august 2011 - 16:37 #5
Den med +girls, havde en stave fejl:

lined hoodie +(girls|woman|women|girl)

giver nok bedre resultater.

Tak for points.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2011 - 17:02 #6
la la la er ikke ude efter nogle point. kan jo ikke veksle dem til kontanter vel.. der er da ingen grund til at få en neder dag over mig. jeg skrev det nærmere for at du nok ville få bedre svar anden steds. ikke da:-)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. august 2011 - 18:11 #8
Avatar billede AmandaR Nybegynder
10. august 2011 - 22:13 #9
jokkejensen: Tusind tak! Det er bare helt i orden! :-)

thundercat: Jeg er godt klar over, at jeg muligvis ville få bedre svar et andet sted. Men folk har da rimelig styr på det alligevel, selv om dette nok er en IT hjemmeside! Men jeg fik det, jeg søgte, og jeg er endda meget tilfreds. :-) Og hvis folk ikke gad hjælpe og bare lige ville fortælle mig at dette KLART er det forkerte sted at spørge, så ville de ikke bruge deres (fantastiske, hjælpende) tid på mig.. :-) Og det er jo ikke et eller andet fuldstændig umuligt, uforklarligt, fortabt spørgsmål, jeg stiller.. Jeg er meget dårlig til engelsk (jeg er heller ikke så gammel.. kun 13 unge år.) og havde ærligt talt ikke en anelse om, hvad pokker jeg skulle skrive for at få noget brugbart ud af det. :-) Og som jeg har skrevet før, så har jeg skrevet undskyld et par gange. Men igen undskyld for at spilde din tid, hvor du lige kunne hjælpe andre, som bare havde meget mere brug for det end jeg havde. Undskyld! :-) :-)

MichaelWJ-IT: Tusind tak for svaret!!! :-) Den fra hjemmesiden "crossover" osv, det var lige præcis sådan en!! :-) Jeg opretter lige et spørgsmål, så du også kan få nogle point for din fantastiske indsats!! :-)

Jeg lukker dette spørgsmål i morgen, så alle lige får en chance for at læse dette. :-)

Hilsen
Amanda :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2011 - 22:26 #10
Og den ligger lige her: http://www.eksperten.dk/spm/944802

Og til Amanda, du har gjort det helt rigtig.
Som der står, når man opretter spørgsmål i "Fri debat": Her kan alle ikke IT emner diskuteres
Avatar billede AmandaR Nybegynder
10. august 2011 - 23:58 #11
vejmand: Tusind tak! Jeg ville have skrevet det med "Her kan alle ikke IT emner diskuteres.", men efter som jeg havde skrevet i toppen, at jeg havde valgt kategorien "Diverse - fri debat", så måtte det vel være klart for alle. Åbenbart ikke. Igen tak for hjælpen! Og tak fordi du lige tog linket med i din kommentar, det er jeg super glad for! :-)

Jeg håber ikke, jeg har stødt nogen! Hvis dette er tilfældet, så undskylder jeg meget, og vedkommende må meget gerne henvende sig til mig via en privat besked eller på mail (amanda@kaospiloten.dk), så vi kan få opklaret det og jeg kan undskylde personligt.
Vedkommende må også meget gerne skrive en kommentar her med en kort hilsen om, at jeg lige skal kontakte vedkommende på den ene eller anden måde, og så lover jeg at kontakte vedkommende i løbet af kort tid. :-)

Og som skrevet i min forrige kommentar (kommentar #9), så lukker jeg spørgsmålet i morgen, så alle har en chance for at læse dette og min forrige kommentar (kommentar #9)

Hilsen Amanda.