Avatar billede ornfeldt Nybegynder
08. august 2011 - 23:04 Der er 8 kommentarer

BOBLER I HJEMME LAVET SPA BAD

hej. jeg har bygget et spa bad i haven sammen med nogen venner(et hold i jorden, med presenninger). vi kunne godt tænke os at få nogen bobler, er der nogen der har en ide til hvordan man kan lave disse bobler (gerne elektronisk). :)
Avatar billede japping Nybegynder
08. august 2011 - 23:14 #1
Køb en kompressor i harald Nyborg og monter en 1mm dyse på afgangen. Kan evt bare være et rør hvori du borer et 1mm hul eller flere. Men forsøg dig frem mht. størrelse og antal.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2011 - 23:18 #2
Kompressoren kan jeg godt gå med til, men for at få fordelt hullerne skal man have en måtte med en masse huller i som luften kan komme ud af. Om en gammel luftmadras kan bruges ved jeg ikke. Den burde jo blive holdt nede når man sidder på den.
Den anatomiske: Masser af hvidkål.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2011 - 23:20 #3
Kompressoren skal sættes på et tryk så madrassen kan holde til det.
Jeg mener også jeg har set madrasser man kan ligge i badekar med huller i.
Avatar billede Flyttefirma Nybegynder
08. august 2011 - 23:54 #4
Sulfo og en spis med masse KÅL, det da en økologisk løsning :o)
Avatar billede The_Buzz Novice
09. august 2011 - 07:51 #5
Jeg ville nok købe en kompressor som tidligere nævnt, og så lægge et par elektrikkerrør ned i pølen langs siderne som jeg har boret huller i for hver ~10 cm.
Avatar billede ornfeldt Nybegynder
09. august 2011 - 13:03 #6
badet er i to sektioner, så man kommer ikke til at sidde på den. en sektion hvor man sidder og en hvor man kan have fødderne, så da at man kommer til at sidde.
Avatar billede ornfeldt Nybegynder
09. august 2011 - 13:03 #7
på madrassen
Avatar billede 220661 Ekspert
18. august 2011 - 17:24 #8
Lukketid?