Avatar billede lars_s Nybegynder
08. august 2011 - 08:13 Der er 3 kommentarer

Store problemer med Lenovo-bærbar

Kære alle

Jeg er mildest talt ved at være træt af min Lenovo-bærbar, så jeg håber, at der er en herinde, som kan hjælpe mig.

Lad mig først sige, at jeg aldrig har haft så store problemer med en bærbar i mit liv.

Da min gamle computer gik ned efter simpel slidtage, imens jeg var på udveksling i Hong Kong, måtte jeg købe en ny computer dernede.

Valget faldt på en Lenovo Y560 (i en officiel forhandler af Lenovo. Min bærbar er også registeret i mit navn på Lenovos hjemmeside, så det er ikke, fordi jeg har købt en fake kopi..).

Nå, men først røg motherboardet efter ca. 14 dage.

Efter ca. et halvt år, hvor jeg var nået hjem til DK, begyndte den at gå ud ved let belastning grundet varme. Og det gør den sådan set stadig og på daglig basis. For selvom jeg købte den i udlandet med en verdensomspændende garanti, så nægter Lenovo i Danmark at kigge på den med begrundelsen, at modellen ikke sælges herhjemme. I stedet anbefaler de mig en smuttur til Hong Kong for egen regning, så de kan se på det.

Det kan jo aldrig betale sig, så jeg har selv forsøgt at finde ud af, hvad fanden jeg kan gøre.

Problemet er, at den bliver overophedet, så computeren sætter ud. Og så er det lige meget, om jeg sætter den på et træbord, et stålbord, holder den ud i luften eller whatever.

Jeg har forsøgt at åbne den, men der er intet støv i.

Hvad hulen kan jeg gøre? Den sætter især ud, hvis jeg spiller spil og dermed øger belastningen. Hos de flinke folk hos Lenovo i DK anbefalede de mig så ikke at spille spil.

Men det kan ikke være rigtigt, når jeg tidligere har kunnet det uden problemer.

Er der nogen, der har et løsningsforslag? Det er fandeme frustrerende at have en bærbar med en garanti, der gælder i hele verden, og så nægter kundeservicen herhjemme at se på den.

Håber en eller flere kan hjælpe

Mvh

Lars
Avatar billede lars_s Nybegynder
08. august 2011 - 08:39 #1
PS, jeg kan simpelthen ikke hitte ud af det pointsystem, så hvis personen med løsningen også vil fortælle mig, hvordan jeg giver ham/hende point, så vil jeg sætte pris på det
08. august 2011 - 08:44 #2
Pssssst: Se i    | FAQ |    øverst på siden...

www.eksperten.dk/faq
www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
www.eksperten.dk/faq#faq-3-4

(Som du har fået at vide før ?)
Avatar billede lars_s Nybegynder
08. august 2011 - 09:51 #3
Du har fået en PM