Avatar billede alex15 Nybegynder
05. august 2011 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brother MFC-7460DN scanner program MAC OSX Lion

Hej allesammen,

Efter at have haft en HP all-in-one printer igennem flere år med de dertil knyttede problemer på diverse fronter, tænkte jeg at det måske var på tide at prøve noget nyt. Jeg har derfor idag været ude og investerer in en MFC-7460DN fra Brother.

Mit problem er blot at jeg ikke kan få scanneren til at fungere? Hvis jeg scanner en side på klassisk vis fungere det fint. Men hvis jeg prøver at få scanneren til at sluge flere sidder på én gang kommer den op med følgende fejl meddelse:

"Der opstod en fejl under kommunikation med scanneren."

Har prøvet at indsætte den medfulgte CD med diverse programmer, men den vil ikke installere nogle af dem?

What to do?

Hilsen
Den efterhånden trætte person af printtere og scannere! :-)
05. august 2011 - 17:46 #1
Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede alex15 Nybegynder
05. august 2011 - 17:56 #2
Det står oppe i toppen.

Men der er tale om MAC OS X Lion 10.7. :-)
Avatar billede alex15 Nybegynder
06. august 2011 - 08:42 #3
Problemet blev løst ved ikke at benytte sig af en USB forlænger ledning