Avatar billede hyben Novice
05. august 2011 - 15:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ZOOM Browser EX og videoklip

Hej

Jeg har et Canon eos 500D og medfølgende program: Zoom Browser Ex. I dette program skulle jeg ha mulighed for at redigere mine filmklip. det understøtter formatet MOV som klippene er optaget i .... Men det virker ikke? Jeg får beskeden : Cannot play movie

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Iben
05. august 2011 - 17:15 #1
Generelt:
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede hyben Novice
05. august 2011 - 17:23 #2
UPS .... win7

jeg kan afspille filmklip i formatet avi ...
05. august 2011 - 17:42 #3
HAR det virket ?

Kan du evt. bruge "Windows Movie Maker" ?
Avatar billede hyben Novice
05. august 2011 - 18:16 #4
Hej

Ja det har virket - det er længe siden jeg har brugt det. Formatet avi giver ingen problemer - men syns jo det er spild af tid hvis jeg først skal konvertere til et andet format. Jeg vil bruge programmet fordi jeg har filmklip hvor jeg vil trække still billeder ud fra. Jeg kan godt bruge movie maker
Avatar billede hjolsen Ekspert
07. august 2011 - 08:31 #5
MOV er quicktime filer  - så prøv lige at (gen)installere Quicktime !
Avatar billede hyben Novice
07. august 2011 - 16:35 #6
Hej

Quicktime er installeret og opdateret. Programmet skriver selv, at det understøtter mov - jeg har prøvet at hente filmklip ind via kort og via kabel fra kameraet ....
Avatar billede hjolsen Ekspert
07. august 2011 - 16:45 #7
Hvad sker der hvis du prøver at åbne en  mov fil direkte , åbner den i quictime ?
Avatar billede hyben Novice
07. august 2011 - 17:11 #8
hej

jeg har løst problemet ..... det handlede om, at jeg "bare lige" skulle opdatere programmet til nyeste version ...