Avatar billede maria.cand Nybegynder
04. august 2011 - 21:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til code for Slide Banner med 4 forskellige billeder der skal rotere

Hej

Nogle som kan hjælpe mig med en kode til at oprette et banner der er 840x350, hvor jeg selv skal kunne lægge link ind til 4 forskellige billeder. Billeder skal skifte hver 15 sek.

Takker mange gange

fra Maria
Avatar billede maria.cand Nybegynder
04. august 2011 - 22:08 #2
Jeg har prøvet at søge på google. Jeg er ikke nogen programmør:-). Det trenger ikke og være flash. Jeg vil bare gerne at jeg kan vise annonce billeder i mit banner når det rotere...:-)
Avatar billede maria.cand Nybegynder
05. august 2011 - 08:55 #3
Ikke andre som er en smart løsning som jeg kan lægge direkte ind i mit HTML dokument?

Takker:-)
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
05. august 2011 - 09:44 #4
læste lige denne http://www.eksperten.dk/spm/919210 #3 og fandt derved din hjemmeside http://beautytan.no/
hvad er der i vejen med din nuværende jquery baseret slider ??
du bør nok overveje at reprogrammerer din side, så den ikke anvender frames mere (det blev umoderne for ca 10 år siden).
frames går ikke særlig godt sammen med SEO (søgemaskineoptimering)

ref http://www.w3schools.com/html/html_frames.asp
ATTENTION. Do not expect frames to be supported in future versions of HTML.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
05. august 2011 - 10:06 #5
Hej med dig

Det er OS commerce som anvendes på denne side. Og vi skal have nyt system nu. Så det er ikke den. Så den side kan du se bortfra. Vi skal have oscommerce byttet ud med magento.

Det jeg ønsker er at lave banner rotation på www.sunspanorge.no
Avatar billede maria.cand Nybegynder
06. august 2011 - 13:39 #6
Avatar billede maria.cand Nybegynder
06. august 2011 - 13:39 #7
Lukker så smid et svar for indsatsen ronols
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
06. august 2011 - 14:16 #8
Avatar billede maria.cand Nybegynder
03. september 2011 - 11:52 #9
Hej Du skrev tidligere at det var mulig og genbruge det script der lå på www.selvbruner.no.

Men det er ikke mig selv der har sat siden op. Hvordan finder jeg dette script. Jeg er på ingen måde programmør. Bare meget interesseeret i It og driver min egen webbutik:-)

Maria