Avatar billede karpin123 Nybegynder
04. august 2011 - 13:08 Der er 2 kommentarer

C5 Ordremodul

Mit firma har C5 light versionen og overvejer at købe ordremodul udvidelsen. Kan man så selv sætte det op eller kræver det at der er C5 ekspert/konsulent der gør det?
Avatar billede up2nogood Nybegynder
09. august 2011 - 17:29 #1
Hejsa,

Hvis i er vandt til at bruge debitor/dagligt, så kan i tage ordremodulet i gang med det samme. Eneste forskel er, at ordren nu bliver i ordrekartoteket indtil den faktureres eller slettes. (Husk at sætte op, at ordre og ordrelinjer nedlægges ved komplet leveret linjer).

God fornøjelse.
Avatar billede GlobaCon Nybegynder
26. august 2011 - 13:33 #2
Hej

Hvis i har brug for lidt hjælp til at bruge ordre modulet, så kan i eventuelt kigge her http://globacon.dk/index.php/guides-til-microsoft-c5/ der har jeg skrevet et par korte guides til det :)

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen
www.globacon.dk