Avatar billede Thomasme Nybegynder
03. august 2011 - 22:51 Der er 3 kommentarer

Hosting af wordpress blog

Jeg har brug for en portfolie hjemmeside til mine fotografier. Jeg har downloadet et tema kaldet "snapshot" der skulle kunne virke godt, til billeder.

Jeg er kommet så langt, som til at jeg tydeligvis skal hoste bloggen selv, for at kunne uploade et nyt tema. Her støder jeg dog hovedet i væggen, da jeg aldrig har prøvet at hoste en hjemmeside før.

Hvad gør jeg?
Avatar billede Rakkey Nybegynder
04. august 2011 - 06:54 #1
istedet for at rode med det, kan jeg tilbyde dig en løsning fra Swifthosting.dk hvis det var noget, så kan du få din blog op, hvor du let kan skifte mellem dine temaer. Udover det kan du jo altid skrive til supporten som med glæde hjælper dig igennem opsætning, af Wordpress.
Avatar billede Thomasme Nybegynder
04. august 2011 - 15:51 #2
Tja. Jeg vil helst gøre det billigst muligt. Men hvad er jeres priser for hosting og opsætning af en wordpress blog?
Avatar billede Rakkey Nybegynder
09. august 2011 - 12:20 #3
Lige nu tilbyder køre vi med et tilbud, Webhotel 2500 Mb Plads, 200 Mb Mail til 100 DKK Årligt, det eneste du skal vælge er bare Webhotel Tilbud, uder www.swifthosting.dk/bestilling.php