Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 18:12 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette URL adresser

Har en pc med Windows XP som kører IE 8.0

Hvis man forsøger at slette alle de indtastede www-adr.(Oversigt) sker der intet, de bliver stående.

Benytter Internetindstillinger/Browserdata og sætter flueben i Oversigt men adresserne bliver der bare.

En der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 18:23 #1
Pil ned + delete
Så kan du slette dem enkeltvis, men det er nok ikke det du søger....
Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 18:32 #2
Nej det var nu ikke den løsning jeg søgte :-)

Det er da bare underligt at når man vælger Oversigt i Internetindstillinger/Browserdata at den så ikke fjerner dem.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 18:38 #3
Efter du har "fjernet" dem, er de så stadig her:

Alt + c og så klik på Oversigt
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2011 - 19:08 #4
Jeg mener Ccleaner kan det du efterlyser.
Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 19:45 #5
Efter jeg har "fjernet" dem er de der fortsat.

Jeg har også forsøgt med Ccleaner uden held.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 19:50 #6
Bare for at tjekke om noget låser dem fast.
Kan du: Alt + c -> klik på Oversigt -> Højreklik på én af de gemte sider -> Slet
Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 20:03 #7
Jeg er desværre ikke ved maskinen lige nu, men vender hurtigt tilbage :-)

vejmand: Hvad mener du med Alt + c ->klik på Oversigt?

Nu er jeg ikke ved pc'en lige nu men testede lige det du skrev på min Vista-maskine, det kan jeg da ikke bruge til noget, eller er der noget som jeg misforstår?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 20:09 #8
Har ikke lige en pc med vista, men hvad sker der når du trykker på Alt + c
Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 21:19 #9
Der sker intet
Avatar billede vejmand Juniormester
03. august 2011 - 21:27 #10
Hvordan får du oversigten frem, så du kan se de ikke er væk?
Avatar billede perav Nybegynder
03. august 2011 - 21:43 #12
vejmand: Det gør jeg ved at klikke oppe i adresselinien ude til højre hvor der er en lille pil.

john_stigers: Det ser lovende ud det link du skriver, det må jeg prøve i morgen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2011 - 22:12 #13
Husk bare at alt slettes.
Også cookies og div. tilføjelser.
Avatar billede perav Nybegynder
04. august 2011 - 08:11 #14
john_stigers: Det er selvfølgelig ikke den optimale løsning at Nulstille alle browserdata, men en reinstall af IE ville måske hjælpe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2011 - 19:15 #15
Det vil give samme resultat tror jeg.
Avatar billede perav Nybegynder
12. september 2011 - 17:38 #16
lukker
Avatar billede vejmand Juniormester
12. september 2011 - 17:44 #17
perav >> Hvis du vil lukke spørgsmålet, uden løsning, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede perav Nybegynder
17. september 2011 - 19:48 #18
svar