Avatar billede silveer Nybegynder
03. august 2011 - 12:59 Der er 5 kommentarer

Brænde CD'er

hejsa allesammen:)

jeg har for nogle uger sinden begyndt at brænde noget musik over på nogle CD'er. Jeg har lige fåët 50 stykker CD de hedder (TDK-CDR recoardable 52x 80 min 700 mb).  Jeg har prøvede forgæves at brænde dem med Neoburn og har også prøvet med Windowsmediaplayer, og en hel masse andre som jeg ikke lige kan huske navnet på.
Jeg når cirka omkring 40 - 50% så kommer de allesammen med den samme fejl. de siger  noget i stil med at ''CD machter ikke med drevet''

Altså jeg mener hvor svært kan det være? er det ikke bare at smide en tom cd i drevet også smide noget musik over også bare brænde?.

O.B.S allt filer er M.P.3 og formatet er audio.

Det er kun til privat brug! CD'erne har jeg købt og betalt.

Håber ikke det er nødvendigt at oplyse hvad for en version windows jeg har i dette her tilfælde men gør det for en sikkerheds skyld.

Windows 7 home prerium 32 bit OPS.  Håber der er nogen som kan hjælpe er virkelig på bar bund!
03. august 2011 - 14:23 #1
... hvis muligt - så skru NED for brændehastigheden...
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
03. august 2011 - 15:34 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2011 - 16:11 #3
Du kan evt også prøve med et andet mærke cd.
Havde selv problemer med mit drev som ikke ville brænde dvd uden fejl. Løsningen for mig var at opdatere firmware i drevet.
Avatar billede silveer Nybegynder
03. august 2011 - 16:41 #4
Karise_larry - der er ikke nogen mulighede for det, fordi den køre fint i starten med så stopper den på 50%.
Avatar billede silveer Nybegynder
03. august 2011 - 16:42 #5
Michael - nej har ikke afprøvet det endu:) skynder mig at prøve.