Avatar billede OliverGlue Nybegynder
02. august 2011 - 23:08 Der er 1 løsning

40D6505 + Argon 7350A v2: Virker de sammen?

Hejsa!

Jeg har købt et 40D6505, og vil gerne købe nogle aktive højtalere dertil. Umiddelbart har jeg hørt Argon 7350A v2, og er godt tilfreds(ikke nogen vild plastik bass), samtidig kan man jo også altid slutte en bass til, hvis det bliver nødvendigt.

Nå, men jeg har læst lidt forskelligt hvad angår, aktive højtalere og TV.

Ved i hvorvidt, jeg kan justere på volumen på højtalerne vha. fjernbetjening, eller skal jeg gøre det direkte på højtalerne?

Indgange på højtaler:
Indgange: stereo line-in (RCA og minijack)

Udgange på TV:
Digital audio (optisk)    1
Lydudgang (mini jack)    Nej
DVI-lydudgang    1
Komponent (Y/Pb/Pr)    1
Komposit (AV)    1 (fælles med PC Audio)
CI-plads    1
Scart    1

Hvilke kabler skal jeg umiddelbart bruge?

Kan jeg f.eks. bruge: http://www.av-cables.dk/phono_kabel/minijack_phono_36_da/ ?

EDIT:
Umiddelbart står der på forskellige hjemmesider, at den også har hovedtelefon output. Det må da være minijack stik? - i så fald, kan man vel også bruge den til det eller?

Tak!
Avatar billede OliverGlue Nybegynder
03. august 2011 - 16:54 #1
Har fundet ud af det. Jeg var oppe i hifiklubben, og den har jackstick udgang.