Avatar billede lindsom Nybegynder
31. juli 2011 - 07:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sætte trådløs router trådløst efter TDC tårløs router og koble udstyr ti med lan stik

Hejsa,

Jeg har en trådløs lukket router fra TDC samt en anden selvkøbt trådløs router. Kan ikke huske mærket. Jeg vil høre om jeg kan sætte min egen selvkøbte trådløse router ned i stuen og trådløst skabe forbindelse til TDC routeren. For så at trække lan kabel mellem min selvkøbte router og mit tv. På den måde kan jeg få TV'et på netværket. Er det muligt?

Håber jeg har formuleret mig forståeligt.

Mvh lindsom
Avatar billede lindsom Nybegynder
31. juli 2011 - 07:21 #1
Hejsa igen,

Min selvkøbte router er en 'SMC SMCWGBR14-N Barricade N Wireless Gigabit Router'

Mvh lindsom
31. juli 2011 - 10:57 #2
...lukket router fra TDC ... - er det en TDC Hometrio box ?

---

Pssssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/lindsom Point ude: 195 ? Er du stadig igag her ? fra 2003 ?
Avatar billede lindsom Nybegynder
31. juli 2011 - 21:00 #3
Hejsa,

Nej, jeg har ikke home trio, men en home duo løsning. TDC homebox - ADSL står der på routeren.

mvh Jan
31. juli 2011 - 21:11 #4
Psssst: Bemærk sidste del af #2 ?!?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Derefter kan det være at du får en fidus...)
Avatar billede lindsom Nybegynder
01. august 2011 - 07:28 #5
så skulle disse MEGET gamle indlæg være lukket. Beklager meget! En stresset tid.
01. august 2011 - 08:19 #6
http://privat.tdc.dk/pakker/homeduo/
(Det har jo ikke noget med TV at gøre ? ...få TV'et på netværket... )
Avatar billede lindsom Nybegynder
03. august 2011 - 17:58 #7
Jeg forstod ikke din sidste kommentar?
03. august 2011 - 18:03 #8
... hvad skal dit TV bruge LAN til ?
Avatar billede lindsom Nybegynder
04. august 2011 - 18:02 #9
Både mit TV, Blueray og WD tv box skal bruge LAN adgang, så min tanke var at hvis jeg kunne fange det trådløse netværk vi amin gamle router, så kunne jeg sætte denne i stuen og koble de tre andre enheder på denne router med kabel. Måske er det en tosset tanke, men jeg synes lige jeg ville spørge, inden jeg trækker kabel fra kontoret over loftet til stuen.
04. august 2011 - 18:10 #10
... mener ikke at en "normal" trådløs Router kan MODTAGE et trådløst signal fra en anden trådløs Router og så sende det videre til dens LAN stik...

(Hvis det er det du tænker på ?)
Avatar billede lindsom Nybegynder
04. august 2011 - 18:48 #11
Det var tanken! Nå, det var jo ærgerligt. Men tak for hjælpen:

Mvh Jan
04. august 2011 - 19:16 #12
Ping...

Hermed lagt et [svar]...

Men så skal du måske kigge efter en trådløs REPEATER ?