Avatar billede Beinta87 Nybegynder
30. juli 2011 - 19:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logitech Mus til PowerMac G5 (2006, Mac OS X Leopard) virker ikke?

Jeg har et stort problem jeg ikke kan finde hjælp til nogen steder?
Jeg har købt en powermac g5 fra 2006 brugt. Jeg så den blive tændt og brugt hjemme hos den forrige ejer med hans mus og tastatur, men når vi så er kommet hjem, og jeg bruger min egen mus og hans tastatur, (musen virker fint i andre windows computere) så kan musen kun bevæge pilen og ikke taste. Jeg har prøvet ALT jeg kan vha. videoer på youtube og forums og andet, men kan bare ikke finde hjælp til hvordan man "bare" skal klikke på en simpel lille ting, når jeg ikke har et redskab at klikke med?? :-O

Har desperat brug for hjælp.

Musen er btw en Logitech Nano laser mus, med usb wireless connection.

På forhånd tak! Beinta
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2011 - 20:23 #1
Har du tjekket om din mus er kompatibel med Mac?
Har du hentet software til musen?
Avatar billede foodear Praktikant
31. juli 2011 - 09:50 #2
Har du musen sat til tastaturet? Hvis du har så prøv at sætte musen i en ledig usb på G5 ´eren
Avatar billede Beinta87 Nybegynder
06. august 2011 - 16:08 #3
Det viste sig så, at vi måtte investere i en mighty mouse fra apple med ledning, som virkede, så den har nok som du siger, være inkompatibel... Men jeg kunne jo heller ikke ændre på nogle settings eller hente noget ned eller noget, for kunne ikke styre rundt med musen, så softwaren havde jeg ikke kunnet hente ned uden en mus, havde det været det...

Tak for hjælpen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2011 - 17:05 #4
Det må være et svar så der kan lukkes :)