Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2011 - 16:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde ny pc

Hej E.
Jeg leder efter en ny pc som skal bruges til min fars arbejde.
Den skal køre windows 7 professional og skal bruges til programmer som: word, powerpoint, excel, microsoft dynamics, uden problemer.
Han har en skærm så han skal kun have "computeren".
Avatar billede EveryMA Mester
30. juli 2011 - 22:30 #1
Hm
Jeg forstår ikke helt spørgsmålet...

Spørger du folket herinde, om vi har en til salg, eller skal vi linke til en ny computer han kan købe eller hvordan?

Ellers vil jeg sige, at han ikke behøver give alt for mange penge, da programmer som Word, Pp og den slags normalt ikke kræver særlig meget.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2011 - 10:16 #2
Nej jeg spørger om hjælp til at finde ny computer, som i kan linke til.(ikke en nogle har til salg herinde)
31. juli 2011 - 15:28 #3
Her er forslag: Dell Vostro 260. Meget støjsvag. De, der ikke er "født" med Windows 7 Prof., kan for 290 kr. ekskl. moms opgraderes til dette.

http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/vostro-260/fs
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2011 - 17:01 #4
Hmm ser godt ud :) Da det er en lille virksomhed passer netop disse jo meget godt :)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2014 - 19:09 #5
Closed.