Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
30. juli 2011 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mac OS Lion update ødelægger mit netværk

Jeg har en standard wireless router fra TDC. Efter opdatering til Lion har min mac svært ved at holde en stabil netværksforbindelse.

Har søgt lidt rundt, men umiddelbart ikke fundet andre der har fejlen... Er det bare tilfældigt, oder was?

Jeg har prøvet med en windows 7 maskine, som ikke umiddelbart har de samme problemer.

Henrik Rydahl
http://www.ps3-spil.dk
Avatar billede bayman Nybegynder
31. juli 2011 - 15:29 #1
Hej Henrik.

Jeg har helt samme problem, efter jeg har instaleret LION er mit TDC trådløse netværk blevet ustabilt!

Har du fundet fejlen, kan det være et flueben der mangler et og andet sted?

På forhånd tak

Flemming Bay
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
31. juli 2011 - 15:34 #2
Hej Flemming,

Jeg er ikke kommet nærmere en løsning, desværre.

Men, jeg har prøvet at sætte et andet trådløst accesspoint op, og synes faktisk det har hjulpet. Det skal siges at det kun er et par timer siden, så intet er sikkert.

Jeg skal nok lige opdatere tråden i morgen om det har hjulpet.

Mvh

Henrik Rydahl
www.ps3-spil.dk
Avatar billede bayman Nybegynder
31. juli 2011 - 16:22 #3
Hej Henrik

Jeg fandt lidt info her.

http://osxdaily.com/2011/07/22/wifi-dropping-in-os-x-lion-fixes/

Jeg har prøvet at afbryde og tilslutte wi-fi, her efter genstarte maskinen og TDC modem
i nævnte rækkefølge.
Det ser ud til at virke, meeen vi må hellere vente et par dage med at klappe i hænderne!

Mvh

Flemming Bay
Avatar billede henrik nielsen Nybegynder
26. august 2011 - 11:28 #4
Hej,

Jeg har konstateret at det var opdateringen til LION. Der er efterfølgende kommet en opdatering til mit accespoint og det har løst problemerne.

Henrik
www.ps3-spil.dk