Avatar billede KSN Mester
29. juli 2011 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskiftning af computer

Hejsa. Min Asus M51Sn kan snart ikke mere, skærm sidder med tape, selvom den altid har været pænt behandlet. Men det en hængsel låste pludselig da den sgu åbnes. Dette er et år siden, og nu er det slut. Ønsker hjælp til at finde en maskine der har de samme spec som denne. Dog med de nye hardware komponenter som der er på market i dag. Min nuværende ser således ud, http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=347692#extra
Håber der er en der kan guide mig. Design og kvalitet af materialer er mig lige meget, bare den yder okay.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juli 2011 - 22:53 #1
Hvilken pris klasse?
Hvad skal den bruges til?
Avatar billede KSN Mester
29. juli 2011 - 23:43 #2
Den skal bare kunne yde som min nuværende, så er det fint til mig. Da jeg købte min asus var den billig, i forhold til andre det kunne det samme. Men kvaliteten virkede lidt ringe. Men som sagt er det mig lige meget, bare den kan yde det samme som min M51Sn
30. juli 2011 - 09:37 #3
Hejsa,

Jeg har en helt ny Dell Vostro 3550 stående, som har den helt nye 2. generation af Intel Core i3-processor. Specifikationerne er som følger:

Processor : Intel Core i3-2310M (2.1GHz)
Display : 15.6in High Definition LED Display with anti-glare
Palmrest : Fingerprint Reader Biometric
Camera : Integrated 2.0 Mega Pixel Camera
LCD Back Cover : Silver WLAN
Memory : 4096MB (1x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 320GB Serial ATA (7.200 Rpm)
Optical Drive : 8X DVD+/-RW Drive
Battery : Primary 6-cell 48W/HR LI-ION
Graphics : Intel Integrated Graphics Media Accelerator HD
Wireless : Europe Dell Wireless 1702 (802.11b/g/n) + Bluetooth 3.0
Keyboard : Internal Danish Qwerty Backlit Keyboard
Operating System : Danish Genuine Windows 7 SP1 Home Premium (64 BIT) with Recovery DVD
1 Year Collect and Return

Se modellen her, hvor du også kan se billeder m.v.:
http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/vostro-3550/pd.aspx?c=dk&cs=dkbsdt1&l=da&s=bsd&~ck=mn

Og de aktuelle officielle tilbud er her:
http://www.dell.com/dk/virksomheder/p/vostro-3550/fs?3x_nav=MEMRY_SIZE_GB%3D4&3x_page=1&filterCollapsed=true

(Den er identisk med den, der koster 3.590 kr. EKSKL. moms, dog med den forskel, at "min" ikke har almindeligt, men  baggrundsbelyst tastatur og ikke WIN7 Prof., men Home Premium (de 2 forskelligheder udligner hinanden prismæssigt)

Det er en model, der er utrolig støjsvag og en virkelig lækker detalje er det baggrundsbelyste tastatur, som er af chiclet-typen, som det kendes fra Sony og Mac.

Jeg kan sælge den for 3.600 kr. inkl. moms (hvilket er ca. 900 kr. billigere end den ovenfor nævnte tilsvarende på Dells hjemmeside), og den har kun været i brug i ca. 4 timer, hvor jeg har brugt tiden på at lave en komplet geninstallation af Windows (for at slippe af med alle programmer, man ikke har brug for - så derfor er den superhurtig med "ingen lig i lasten".
Avatar billede KSN Mester
30. juli 2011 - 09:36 #4
Hvordan ser dette ud, i forhold til min nuværende, pris og spec?
31. juli 2011 - 18:23 #5
Hej igen - den er solgt nu.
Avatar billede KSN Mester
28. januar 2012 - 09:16 #6
Luk