Avatar billede PacManiac Nybegynder
29. juli 2011 - 14:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Dropdown menu i Dandomain.dk

Jeg har et problem jeg har bøvlet meget med efterhånden.

Jeg er i gang med at lave mit eget design til en side på dandomain.dk
Problemet er at jeg gerne vil have en drop down menu, i stedet for den kedelige standart menu der er.

Jeg har prøvet et par stykker og de virker fint i Firefox og Chrome. Men Internet Explorer skal åbenbart bare være besværlig.

Dandomains Support siger at det højst sandsynligt er fordi, at når en side bliver tilskrevet to CSS dokumenter (dandomains standart CSS dokument, og mit CSS dokument til dropdown menuen), så vælger IE at et af dokumenterne er mest vigtig, og derved undlader det andet. Hvilket vil sige at mit CSS dokument bliver tilsidesat.

Eftersom dandomains standart CSS dokument er låst, kan jeg heller ikke overskrive det.

Er der nogen derude der har løsning eller ideer til hvad der kan gøres?
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2011 - 10:42 #1
Du kan specifikt fortælle at en bestemt style er vigtig. f.eks.:

.class {color:#F00 !important;}

Men om det er løsningen, er svært at sige uden et link...
Avatar billede PacManiac Nybegynder
30. juli 2011 - 12:08 #2
Test først dropdown menuen på denne side i Firefox eller Chrome.
Test den derefter i Internet Explorer.

http://2669618.shop15.dandomain.dk/shop/frontpage.html
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2011 - 12:52 #3
Ja, der mangler lissom noget : (

Kan dog ikke hjælpe dig. Jeg mistede tålmodigheden med iE, og slukkede windows-maskinen, da den for 3. gang reloadede i "compatability mode" - midt i firebug-lite-inspect... Livet (mit) er for kort til iE-special-treatment...
Avatar billede PacManiac Nybegynder
01. august 2011 - 21:09 #4
Løsning fundet!