Avatar billede cibar Nybegynder
28. juli 2011 - 22:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GPS app, der sender sms med ankomst tid?

Jeg leder efter en navigations-app til Nokia N8, der løbende sender sms beskeder, mens man er på på farten, med angivelse af ankomst tid.

Jeg har fundet GoHome, men det lader ikke til at virke til N8. Nogen gode bud?
Avatar billede finb Ekspert
29. juli 2011 - 09:12 #1
følger tråden...
Avatar billede cibar Nybegynder
26. oktober 2011 - 10:11 #2
Enten lader det til, at der ikke findes nogen svar - eller også har jeg bare smidt spørgsmålet i den forkerte kategori...

Hvis det sidste er tilfældet, så hører jeg gerne om det, for jeg leder stadig.