Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2011 - 12:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Firefox 5.0 og Tor Vidalia pakken 0.2.12 inklusive Torbutton 1.4.0

Det hele virker fint sammen bortset fra et enkelt p...e irriterende problem.

Før startede Torbutton med default Torbutton "on". Man kunne derefter slå den fra, og eventuelt "til" igen. Og når man genstartede Firefox var Torbutton "on" som default.

Efter den ovenstående nyeste pakke er installeret, slog jeg Torbutton "off". Og nu er default, at Firefox altid starter med Torbutton "off". Og jeg skal huske at slå den manuelt "on".

Jeg kan ikke finde nogen steder til at ændre denne setting tilbage til default=on ?

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2011 - 11:28 #1
Lukker.
Prøver i stedet Mozilla forum'et.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2011 - 08:52 #2
Til de fremtidige generationer:

Settingen er i TORBUTTONs indstillinger. Der kan man vælge om default skal være "on" eller "off".

Og der er sket et skift med seneste ustabile version (der er den eneste, der samarbejder med seneste Firefox version). Default ved installation er ændret til "off".