Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2011 - 12:22 Der er 2 kommentarer

Alt-Tab i Windows 7

Hej alle.

Et, efter min mening, stort irritationsmoment i Windows 7 er, når man skifter mellem programmer med Alt+Tab.
Hvis man i programvalgsvinduet ikke skifter fokusrammen kontinuérligt, maksimerer Windows det pågældende program efter ca. 2 sekunder.

Det er imidlertid ikke særlig hensigtsmæssigt for mig, da jeg enten lige skal ha' overblik over alle de programmer der er åbne ELLER ønsker at bruge musen til at vælge programmet, direkte (for at undgå at skulle Tab'e sig igennem til det - ofte - allersidste program).

Jeg ønsker ingen tidsgrænse på - dvs. hvis jeg trykker Alt+Tab, så forbliver programvælgeren på skærmen, indtil jeg enten har valgt et program ved museklik ELLER har sluppet tasterne igen.

Ved I, hvordan dette gøres?
28. juli 2011 - 12:29 #1
Pssssst: Du kunne jo begynde på at pænt vende tilbage til dine tidligere MANGE ÅBNE spørgsmål - hvis du gider ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/andersweile Point ude: 2.807 ? - Velkommen (?) på top5 listen - du HAR fået det at vide før...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 !
SÅ kan det være at vi 'gider' at hjælpe dig...
Avatar billede 220661 Ekspert
28. juli 2011 - 12:33 #2
Du skal vel bare trykke på tab med alt nedtrykket,til det rigtige program kommer frem.
Hvad er problemet med det?

Husk at rydde op i dine (rigtig) gamle spørgsmål. Det vil sikkert højne den hjælp du vil få.