Avatar billede mix Nybegynder
07. januar 2000 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Data Baser

Hej alle sammen og godt Nytår.

Oki.. jeg sidder og vil lege lidt med databaser, men desvære kan jeg sgu ikke finde ud af det. (man kan heller ikke det hele).
Jeg har aldrig rodet med den del af VB.

Så er der nogle der vil være så venlige af lave en demo på hvordan man arbejder med dem i Visual basic.

Jeg prøver at lave noget så simplet, som et lille video katotek.

vær sød at sende den til Mix@post6.tele.dk

Hilsen
M.I.X
Avatar billede mix Nybegynder
07. januar 2000 - 20:59 #1
Nå oki jeg fandt ud af det selv.
Men Godt nytår til jer alle .

Hilsen
M.I.X
Avatar billede janbb Juniormester
17. februar 2000 - 08:04 #2
Det lyder ellers ikke særlig simpelt.
Ku du ikke fortælle lidt om det ?
Avatar billede mix Nybegynder
17. februar 2000 - 14:46 #3
Janbb>> Det er faktisk ret simpelt.
Dette eneste jeg prøvet at lave, var en lille database. Der indeholde Film's navn samt bånd nummer. (ingen søger funktioner eller lign.)

Men. Til det jeg skulle bruge det til, var det bedre at lave en binær fil.
Hilsen
M.I.X