Avatar billede bmianne Nybegynder
27. juli 2011 - 17:23 Der er 4 kommentarer

Angående hosting

Hej

Ved at lave hjemmeside som kan komme til at kræve meget plads 150 gb+ måske betydelig mere. Hvor er der gode steder hvor de har så stor lager kapacitet som kan tage .dk
Avatar billede mjdigital Nybegynder
27. juli 2011 - 18:04 #1
Hold da op du skal bruge meget plads. Ved flere hosts har, så man kan købe ekstra plads. :)
Avatar billede gustav1994 Nybegynder
27. juli 2011 - 18:54 #2
Overvej en dedikeret server eller en VPS.
Tror det er de færeste webhoteller som tilbyder så meget plads, men jeg kan tage fejl.
Avatar billede der_kommandant Praktikant
01. august 2011 - 09:39 #3
Nu skriver du ikke mere specifikt om hvad du skal bruge din hjemmeside til, men hvis jeg var dig ville jeg overveje at købe min egen NAS og selv hoste hjemmesiden. Jeg er sikker på at du kommer til at betale "kassen" for lagerplads i den størrelse du snakker om her.

Jeg har selv en Synology DS-209+II, hvor jeg hoster min egen hjemmeside - det fungerer upåklageligt. Men det kræver selvfølgelig at du har en fornuftig-upload hastighed på din internet forbindelse.
Avatar billede bmianne Nybegynder
12. august 2011 - 18:48 #4
Hvordan fungerer det med selv at hoste hjemmesiden