Avatar billede knudsen07 Nybegynder
27. juli 2011 - 00:06 Der er 8 kommentarer

The publisher cannot be verified by a truste source. Code will be treated as unsigned

Når jeg prøver at looge på min netbank, så siger jeg først ja til at "run Java", og dernæst dukker der en warning op som sider det ovenstående. Name:DANID_DIGITAL SIGNATUR,
java.io.FileNotFoundException: C:\Users\AppData\LocalLow\Sun\Java\Deployment\security\trusted.certs (Adgang nægtet)

Jeg har flere gange prøvet at afinstallere Java, opdatere det og søgt efter løsninger overalt på nettet. Men intet har virket indtil videre. Jeg bruger Windows 7, og har prøvet både IE og Firefox, men burde ikke ændre på noget.
Har også forsøgt at slette mine certificates inde i Java-Control Panel, men her fik jeg også noget besked med at det ikke kunne lade sig gøre, adgang nægtet.

Håber nogen kan hjælpe mig med dette, så jeg endelig kan bruge Nemid igen.

Knudsen
Avatar billede store-morten Ekspert
27. juli 2011 - 00:17 #1
Jeg kunne heller ikke komme på net bank med IE.
Løste det ved at trykke 'Start' --> 'Programmer' --> og starte IE derfra.
Internet Explorer og ikke Internet Explorer(64-Bit)
Avatar billede knudsen07 Nybegynder
27. juli 2011 - 00:32 #2
Desværre, gør ingen forskel stadig det samme. Mener ikke det er selve mine browser der er problemet, men min Java.
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2011 - 07:38 #3
http://www.java.com/en/download/faq/remove_olderversions.xml

+

http://www.java.com/en/download/manual.jsp

rens din maskine efter afinstall af java med ccleaner
eller hent revo uninstaller freeware husk det er den du skal hente

den er gratis
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

man kan også gå i regedit og lade den søge efter java og manuelt fjerne dem men der kan godt være mange så gør det inden du installerer den nye version

m.v.h
27. juli 2011 - 08:46 #4
HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." mht IE !!!
Avatar billede knudsen07 Nybegynder
27. juli 2011 - 13:42 #5
Hjælper ikke desværre, kommer stadig samme meddelelse frem
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2011 - 16:55 #6
hvem er det lige du svarer
Avatar billede knudsen07 Nybegynder
27. juli 2011 - 22:05 #7
jeg svarer dem begge to, prøvet begge dele, men som sagt stadig samme meddelelse. desværre.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2011 - 07:54 #8
har du været i regedit og prøvet den vej
fjern java fra maskinen og lad den søge i regedit og fjern alt med java

http://mintywhite.com/windows-7/7security/working-with-the-windows-registry/

men pas lidt på derinde - hvis du sletter noget forkert er der sort skærm

m.v.h