Avatar billede assi272 Nybegynder
26. juli 2011 - 17:37 Der er 9 kommentarer

Igen virker elektronikken ikke, denne gang med videokameraet

Computeren siger nederstående når jeg prøver at ligge mine videofiler ind i windows movie maker. videoer er avi filer.

Filen C:\Documents and Settings\bria2802\Skrivebord\Første tricking.AVI kan ikke importeres, fordi det codec, der skal bruges til at afspille filen, ikke er installeret på computeren. Hvis du allerede har forsøgt at hente og installere codec, skal du lukke og genstarte Windows Movie Maker og derefter prøve at importere filen igen.

Håber i kan hjælpe mig, siden det tager hundred år at finde ud af den her hjemmeside!
26. juli 2011 - 17:44 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

HAR det virket før ?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. juli 2011 - 18:21 #2
Hej.

Prøv at installere denne codec pakke..

K-Lite Mega Codec Pack 7.5.0
Link.
http://download.betanews.com/download/1080441198-1/K-Lite_Codec_Pack_750_Mega.exe
Avatar billede pstidsen Novice
26. juli 2011 - 18:28 #3
Eller den her Codec pack: http://www.mediacodec.org/WECPSetup.exe Den har jeg haft meget 'held' med !
Avatar billede assi272 Nybegynder
27. juli 2011 - 00:03 #4
Mange tak det funger nu :)
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2011 - 00:05 #5
Hvilket virkede?

Hvorfor ligger du selv svar? det er "til løsninger og pointgivning" som der står :) Læs lige pointreglerne: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
27. juli 2011 - 04:29 #6
Det lyder godt (O:
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2011 - 21:18 #7
ved ik om mit har hjulpet??
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
30. juli 2011 - 08:46 #8
*.*
Avatar billede pstidsen Novice
30. juli 2011 - 09:45 #9
ligger svar. Så må du acceptere hvad du vil.