Avatar billede ingeman Juniormester
26. juli 2011 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2010

Et VBscript der kan oprette "Regler og beskeder" samt oprette en tilhørende folder i Outlook.
Avatar billede kovboyjder Nybegynder
26. juli 2011 - 13:04 #1
I 2007 kan du eksportere og importere regler, kan du ikke gøre det samme for 2010?
Avatar billede ingeman Juniormester
26. juli 2011 - 13:11 #2
det kan man også 2010 - men hvordan retter man så i den fil ?
Avatar billede kovboyjder Nybegynder
26. juli 2011 - 13:23 #3
det kan man ikke umiddelbart.

Men hvorfor skal du rette i den.

Hvis det er fordi du vil lægge nogle eksisterende regler fra din gamle outlook over i 2010. Så kan du eksportere dine mapper først til en PST fil, som du kan importere i 2010. Herefter eksportere dine regler fra den gamle klient og importere dem i den nye.

Jeg har ikke forsøgt dette, men vil mene det burde virke.
Avatar billede ingeman Juniormester
26. juli 2011 - 13:29 #4
Jeg har et anseligt antal kundemails - jeg ønsker at organiserer dem i hver sin folder - jeg finder den wizard der er noget besværligt - der må være en mere smart måde at gøre det på ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
28. juli 2011 - 13:58 #5
Tag et kig på denne artikel fra MS:
http://support.microsoft.com/kb/306108
Den burde give dig svaret på dit spørgsmål.
/ptj_11
Avatar billede ingeman Juniormester
07. januar 2012 - 12:13 #6
Lukket