Avatar billede madsuggerby Nybegynder
25. juli 2011 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fortryd 'Markér alle som ulæst'?

Jeg har et system i min mailboks, hvor jeg først markerer mails som læste når jeg har behandlet mailen. Ved et uheld, har jeg trykket på en knap i Outlook, der markerer alle i indbox som læste - temmelig uheldigt!

Der er ikke nogen fortrydmulighed for denne aktion, men spørgsmålet er, om der et sted er gemt en oplysning om, hvornår denne markering af mailen som ulæst er sket - for så kan jeg jo finde dem, og ændre dem tilbage på én gang!?

Håber MEGET I kan hjælpe!

Mvh. Mads.
25. juli 2011 - 14:34 #1
M$ Outlook version ?

...der markerer alle i indbox som læste - ... med det samme de er modtaget ? Eller hvad mener du her ?

Makér de E-mailer (Find Dænsk ikk' ?) som der er tale om - HøjreMusseTast - [Makér som ulæst]

---

Der er også en del andre GAMLE spørgsmål som du tilsyneladende heller ikke har læst om ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/madsuggerby Point ude: 350 ?
Avatar billede madsuggerby Nybegynder
25. juli 2011 - 17:15 #2
Outlook 2010.

Okay: mit system er, at jeg venter med at markere mine mails som læst til jeg har behandlet dem. Det betyder, at jeg kan have rigtig mange ulæste mails i min inbox (måske 100 ulæste ud af 1000 mails).

I Outlook er der en knap der uden varsel markerer alle som læste - den kom jeg til at trykke på ved en fejl. Nu kan jeg så ikke finde ud af hvilke 100 mails, jeg mangler at respondere på!

Gav det mere mening?
25. juli 2011 - 18:40 #3
Nej - der er ikke noget "Fortryd" i den retning...
Avatar billede madsuggerby Nybegynder
26. september 2011 - 12:22 #4
Nej, det er ikke muligt - skod! Nå, men karise_larry - hvis du vil have point, må du skrive et svar!
26. september 2011 - 15:25 #5
Ping...

(Dette er så et [svar]...)

Husk også -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/madsuggerby ?