Avatar billede pstidsen Novice
24. juli 2011 - 21:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Crome

Er det muligt at få Google Crome 12.0.742.122 til at poppe en "gammeldags" besked op download af filer. Altså hvis det er en .exe fil så kan man vælge "Kør", "Gem som" og "Annuller"?

Er det muligt at få forskellige mussebevægelser til at udføre kommandoer? Jeg vil rigtig gerne have at højreklik hurtigt efterfulgt af venstreklik giver kommandoen "Tilbage". Er det muligt?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 00:11 #1
Jeg ved ikke om den kan lave en popup, men når man trykker på en fil download, så dukker der jo 2 små rubrikker op forneden til venstre. Den ene bekræfter download, den kan kan, efter download, åbne exefilen.
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2011 - 16:41 #2
Det er ikke det samme. men jeg tror jeg lukekr her, da jeg nok ikke skal bruge det til noget..
Avatar billede pstidsen Novice
25. juli 2011 - 16:41 #3
Point??

(laver den her som et svar, hvis du ikke vil have dem)
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2011 - 16:46 #4
Nej ellers tak.