Avatar billede mrelvis Nybegynder
24. juli 2011 - 17:32 Der er 4 kommentarer

ny internet adapter

hej xperter.

jeg skal til at købe en trådløs internet adapter til min statonære pc. jeg skal have den oppe på mit værelse som er ca. 15-20 meter væk fra routeren og på anden sal, mens routeren er på første

jeg har overvejet et asus pce-n13 http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Asus+PCE-N13&pid=718510

min halvgamle bærbare med en 802.11 kan højst få 3 streger på mit værelse

spørgsmålet er så om der er nogle der ved om pce-n13 adapteren er god nok til at få fem streger på mit værelse, eller om jeg skulle købe noget andet(forslag)

på forhånd tak
Avatar billede davidx12 Nybegynder
24. juli 2011 - 17:58 #1
køb noget andet det går aldrig
Avatar billede mrelvis Nybegynder
24. juli 2011 - 18:07 #2
ok men er der så nogen netkort der kan det?
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
04. august 2011 - 19:32 #3
Hej mrelvis

Du skal ikke regne med davidx12's svar er rigtigt, har kigget på flere indlæg hvor davidx12 har angivet svar som jeg overhovedet ikke har kunne få til at passe ind til trådens spørgsmål. Jeg må ærligt indrømme jeg desværre ikke kan hjælpe dig med lige dette. Ville bare gøre dig opmærksom på at du nødvendigvis skal trække davidxd12 svar til dig da jeg ikke altid tror han svare korrekt (han har ihvertfald ikke forklaret hvorfor han svare som han gør, på dit spørgsmål).

MVH Christian R. Larsen. (:
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2013 - 22:40 #4
hvad med LAN ?

eller vis du ha en pc mere så installer denne her http://www.virtualwifirouter.com/p/downlooad.html

den kræver du har en en pc du skal ha til at køre som router som kan også lave det denne vaj i  Windows Kontrolpanel\Netværk og internet\Administration af trådløse netværk

den hedder HOC netværk