Avatar billede dikovic Nybegynder
23. juli 2011 - 20:33 Der er 6 kommentarer

hjælp pc crasher i spil

hej min stationær pc crasher når jeg spiller EVE online og er i en station for længe. det der sker er at skærmen blinker en gang og så fryser hele pcen og skal genstartes før det virker igen. det samme sker engang i mellem også i andre spil som Left 4 Dead 2, CS og world of tanks. jeg har mistænkt mit grafikkort som er et Geforce GTX 275 for at blive for varmt men efter nogle tests med dette resultat:  GPU Temperature [°C] 59 og PCB Temperature [°C] 44

og det vil jeg jo ikke mene er for varmt så nu er jeg på bar bund.

hjælp plzzz ;P
23. juli 2011 - 20:43 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Varmeproblem !!!
www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede dikovic Nybegynder
24. juli 2011 - 03:15 #2
hej og tak dette sker med win 7 64-bit
Avatar billede dikovic Nybegynder
24. juli 2011 - 03:19 #3
jeg tror også det er et varme problem men di målinger jeg har taget er ikke vanvitig høje og det er ikke mere end 2 måneder siden det hele er blevet renset sidst og det er en uge siden jeg tog den ene side af for at få mere luft til så med gennemtræk i lejligheden hvor det rammer ind på det hele så virker det underligt det er et varme problem
Avatar billede NCG Novice
24. juli 2011 - 09:19 #4
Har du prøvet at deaktivere "Station Environment" ?
Avatar billede Pengesvend Nybegynder
24. juli 2011 - 15:36 #5
Husk det er ikke altid bedre at tage den ene side af.
Hvis din luftgennemstrømning er god få du ofte et bedre resultat ved at lade din comp være lukket.

Kunne måske godt lyder som et grafikkort der chraser, gjorde mit gamle GTX 295 også fandt så nogle ældre driver og så kørte den igen.
Avatar billede dikovic Nybegynder
24. juli 2011 - 17:15 #6
okay jeg vil prøve med nogle ældre drivere