Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. juli 2011 - 06:11 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Inaktivt på Eksperten.dk?

Er det bare mig, eller virker der til tider for inaktivt på sitet?

Nogle spørgsmål man stiller kommer der 0 svar på og allerhøjst en enkelt kommentar som ikke kan bruges. Andre gange kommer der rigeligt med mange gode og brugbare svar.

Jeg syntes ellers det er ærgeligt, da Eksperten.dk er et fint og seriøst forum hvilket efterhånden er ved at blive en mangelvare.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juli 2011 - 06:25 #1
Der er sommerferie lige nu, det kan være noget af svaret, der er sikkert flere af de seriøse som ikke gider mere fordi, der er for mange som aldrig vender tilbage når de har fået hjælp.
Avatar billede nissen2630 Novice
23. juli 2011 - 08:04 #2
I mange tilfælde gider man ikke hjælpe.

Der er mange der har gjort det til vane lige at se på hvor mange points de forskellige har ude.

Se feks. : http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/hardwareguy15

Hvem gider hjælpe en der bare er ligeglad med at afslutte sine spørgsmål ?

Og sommerferien er altid en lidt død periode har på E
Avatar billede store-morten Ekspert
23. juli 2011 - 08:38 #3
Sommerferie eller ej ;-)
Når der er så mange som aldrig vender tilbage til et ?
Nedsættes lysten til at kommentere :-(

Vil dog lige fremhæve en kommentar fra en ? stiller:

Hej
Tak for indlæg - jeg er pludselig blevet noget ophængt med andre ting.
Skal nok vende tilbage.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
23. juli 2011 - 08:34 #4
#2

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hardwareguy15

Kig venligst alle 5 sider igennem. Som du selv kan se så er 95% af mine spørgsmål afsluttede og lukkede, så tænkt dig lige om en anden gang inden du fyre en dum/arrogant/meningsløs kommentar af.
Avatar billede nissen2630 Novice
23. juli 2011 - 08:47 #5
#3.
Det var IKKE en dum/arrogant/meningsløs kommentar.
Det var for at vise et eks. på hvorfor man ikke gider hjælpe.

Hvis du starter fra en ende af med mange af de brugere der er her på E så ville selv du forstå hvad jeg mener.
Avatar billede store-morten Ekspert
23. juli 2011 - 08:49 #6
Kig venligst alle 5 sider igennem.
Har jeg ;-)
De er okay pt. Du er aktiv i de ? Den ros skal du ha´ :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juli 2011 - 17:34 #7
Der er altid lidt stille om sommeren.

Folk tilbringer mere tid udendørs og mindre tid foran computeren.

Folk tager på ferie.

De IT studerende har ikke opgaver der skal loeses.

Etc.

Det er dog klart mit indtryk at aktivitetesniveauer er lavere end det har vaeret.

Hvis man vil taelle saa kunne man taelle antal oprettede spoergsmaal per aar.

Det kan vaere frustrerende med spoergsmaal som der ikke vendes tilbage til. Men det er ikke noget nyt problem. Den diskussion koerte ogsaa for fuld skrue for 8 aar siden.

Det er ganske naturligt at nogle projekter traekker ud. Hvis spoerger smider en note "nu tager jeg paa 5 ugers vandreferie i alperne - jeg kigger paa forslagene naar jeg kommer tilbage" er det helt fint.

Det der er frustrerend er at der komme 7 forslag og at der ikke kommer nogen som helst feedback fra spoerger indtil efter 2 aar hvor spoerger skriver "lukket" og selv tager point.
Avatar billede f-arn Guru
23. juli 2011 - 19:30 #8
For mit eget vedkommende, er min aktivitet begrænset af, at Admin ikke reagerer på fejlrapporter.

Jeg synes det er træls, at slås med både Eksperten software fejl, og bruger problemer.

Fejl indrapporteret alllerede, da "Det Nye Eksperten" blev lanceret, er stadig ikke rettet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. juli 2011 - 20:33 #9
#8
Nej se bare alle de point Eksperten skylder mig... :D

Kigger man 8 år tilbage, var der en fast skare af hjælpere.
Idag er der også en fast skare, dog er nogle hoveder skiftet ud...

Det er lidt i perioder, men jo - aktiviteten er generelt dalende.
Dette er min helt egen teori: Det skyldes brugen af "nr. 2 mailadresse". Forstået på den måde, at div. brugere har en mailadresse til venner, familie, job m.m. og en mail adresse til alt "skramlet". Og jeg er overbevist om at "skramlet" her er eksperten.
Grunden til min teori, er at vi skriver 2011, og kommunikation via e-mail er idag lige så naturligt som "snailmail" var for 25 år (el. mere) siden!!!
24. juli 2011 - 20:40 #10
Ref #8 + #9 - så man skulle næsten tro at [Admin] (?) også bruger en "skrammel" E-mail ? *G*
Avatar billede teknik Juniormester
25. juli 2011 - 12:34 #11
Synz også der er lidt stille.
Men man kan jo ikke sidde vagt på eksperten i døgndrift.
Så spørgere skulle måske også være lidt mere tålmodige.

Forresten så giver adressen

http://www.google.com/ncr
google.com uden at springe til .dk

(antager at NCR = No Country Reference)

jf.
http://www.eksperten.dk/spm/943656

mvh :-)
Teknik
Avatar billede mikaelch Novice
28. juli 2011 - 18:17 #12
man hjælper så mange som man kan nå man har jo en vis passion i at hjælpe andre når man er iværksættere .

jo det er sommer ferie det betyder også lidt
Avatar billede Perhaps Nybegynder
29. juli 2011 - 17:19 #13
Jeg har besvaret her: http://www.eksperten.dk/spm/942172#reply_7815665
men da du forlanger noget af Online Armor SOM DET IKKE KAN, så får du jo ikke løst dit problem. Jeg har fortalt dig hvad Online Armor kan og det vil du åbenbart ikke acceptere. Jeg har også fortalt dig om alternativer og faktisk har jeg svaret dig hurtigt igen når du har spurgt, men du kører i samme rille hele tiden min ven, og ta' du bare dine points selv som du jo har gjort. Jeg skal ikke ha' dem alligevel, da jeg aldrig skal ha' points herinde. Jeg gør kun det her for at hjælpe andre mennesker. Men en anbefaling her på falderebet vil jeg gi' dig: Lær at sige "Tak for hjælpen" Det er slet ikke så svært :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
03. august 2011 - 18:49 #14
#13 Du fik jo ikke løst problemet så hvad brokker/beklager du dig over? Det virker mere som om at du har travlt med at rose dette program "Online Armor" til skyerne end du er interesseret i at få løst problemet.

Desuden så fik jeg downloadet Comodo Firewall, og den popper ikke frem og genere mig når jeg installere mine programmer. Så spørgsmålet er nok ikke om jeg har for store krav, men derimod at jeg har helt normale og almindelige krav, som online armor ikke kan imødekomme da online armor er inkompetent og dårligt programmeret.

Comodo Firewall fungere helt perfekt.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. august 2011 - 18:21 #15
Lukket.